Csendes Percek április 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2007. Ápr. 4., Sze, 03:41:03 CEST

                       2007. április 4. szerda

Zsolt 119,97-105.

97 Mennyire szeretem törvényedet! Egész nap azon elmélkedem.
98 Bölcsebbé tesz ellenségeimnél parancsolatod, és enyém marad az
örökké.
99 Minden tanítómnál okosabb lettem, mert intelmeiden elmélkedem.
100 Értelmesebb vagyok a véneknél, mert megfogadtam utasításaidat.
101 Nem lépek lábammal semmilyen rossz útra, hogy megtarthassam igédet.
102 Döntéseidtől nem tértem el, mert te tanítottál azokra.
103 Milyen édesek ínyemnek ígéreteid! Édesebbek, mint számnak a méz.
104 Utasításaid értelmessé tettek, ezért gyűlölök minden hamis ösvényt.
105 Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága.

                         MIT MOND A BIBLIA?

A teljes Írás Istentől ihletett, és hasznos a tanításra, a feddésre, a
megjobbításra, az igazságban való nevelésre; hogy tökéletes legyen az
Isten embere, minden jó cselekedetre felkészített. (2Tim 3,16-17)

Amikor a gyülekezetben egy 34 hetes intenzív bibliaiskola indult, csak
vonakodva jelentkeztem. Nem voltam biztos benne, hogy lesz elég időm
rá, de mégis úgy döntöttem, hogy beiratkozok, mert sok kérdésem volt.
Szerettem volna jobban megismerni a Bibliát, a gyógyítás, irgalom és
kegyelem Istenét, és választ kapni a saját életemre vonatkozó
kérdéseimre.
A csoportban sokkal többet kaptam, mint remélni mertem. Együtt
nevettünk, sírtunk, együtt növekedtünk és segítettük egymást, és
láttam, hogyan küszködünk mindannyian. Sokat tanultam a szerető,
megbocsátó, irgalmas Istenről, aki Jézus Krisztust adta értünk, hogy
kegyelemből, hit által üdvösséget nyerhessünk, és a Szentlélekről, aki
velünk van.
A bibliatanulmányozás arra ösztönzött, hogy minden nap szakítsak időt
az imádkozásra, és az evangéliumon keresztül Isten üzenetére figyeljek.
Ezek segítenek megértenem, mi Isten célja velem.
Isten ma is arra hív minket, hogy több időt szánjunk a Biblia
tanulmányozására.

Imádság: Urunk, tégy minket olyan tanítványaiddá, akik Igédet hirdetik,
és áldást jelentenek mások számára. Ámen.

A Bibliával együtt a tanítványság felé vezető ajtót is kinyitjuk!
Karen L. Banning (Dél-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK NINCS BIBLIÁJUK!