Csendes Percek szeptember 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Sze. 27., Sze, 03:41:01 CEST

                     2006. szeptember 27. szerda

Jn 21,15-19.

15 Miután ettek, így szólt Jézus Simon Péterhez: "Simon, Jóna fia,
jobban szeretsz-e engem, mint ezek?" Ő pedig így felelt: "Igen, Uram,
te tudod, hogy szeretlek téged!" Jézus ezt mondta neki: "Legeltesd az
én bárányaimat!" 16 Másodszor is megszólította: "Simon, Jóna fia,
szeretsz-e engem?" Ő ismét így válaszolt: "Igen, Uram, te tudod, hogy
szeretlek téged." Jézus erre ezt mondta neki: "Őrizd az én juhaimat!"
17 Harmadszor is szólt hozzá: "Simon, Jóna fia, szeretsz-e engem?"
Péter elszomorodott, hogy harmadszor is megkérdezte tőle: szeretsz-e
engem? Ezért ezt mondta neki: "Uram, te mindent tudsz; te tudod, hogy
szeretlek téged." Jézus ezt mondta neki: "Legeltesd az én juhaimat! 18
Bizony, bizony, mondom néked: amikor fiatalabb voltál, felövezted
magadat, és oda mentél, ahova akartál; de amikor megöregszel, kinyújtod
a kezedet, más övez fel téged, és oda visz, ahova nem akarod." 19 Ezt
azért mondta, hogy jelezze: milyen halállal dicsőíti meg majd Istent.
Miután ezt mondta, így szólt hozzá: "Kövess engem!"

                            KÖVESS ENGEM!

Amikor fiatalabb voltál, felövezted magadat, és oda mentél, ahova
akartál; de amikor megöregszel, kinyújtod a kezedet, más övez fel
téged, és oda visz, ahova nem akarod. (Jn 21,18)

Jézus Péternek mondta e szavakat, hogy jelezze: "milyen halállal
dicsőíti meg majd Istent", de én nem tudom megállni, hogy ne
vonatkoztassam őket saját közeledő öregségemre. Ha elég sokáig élek,
segítségre szorulok majd. Elérkezhet a nap, amikor segítségre lesz
szükségem az étkezéshez, tisztálkodáshoz, vagy hogy felöltsem a
ruháimat. Ha eljön az idő, amikor már az otthoni támogatás nem lesz
elég, lehet, hogy olyan helyre kell majd mennem, ahova nem akarok.
Mit is mond nekünk az Úr arra az esetre, amikor a jövőnkön aggódunk?
Ugyanazt, amit Péternek mondott: "Kövess engem!". Ézs 46,4-ben Isten
ezt mondja: "Vénségetekig ugyanaz maradok, ősz korotokig én hordozlak!
Én alkottalak, én viszlek, én hordozlak, én mentelek meg."
Isten velünk van megpróbáltatásaink idején, támogat minket mások által.
A Biblia arra ösztönöz bennünket, folytassuk az imádkozást, bízzunk az
Úrban és kövessük őt. Ha visszatekintünk a múltunkra, azt találjuk,
hogy az Úr hűséges és méltó a bizalmunkra.

Imádság: Drága Urunk, kérünk, segíts bíznunk szeretetedben nehézségeink
idején! Taníts minket, hogyan kövessünk téged, még idős korunkban is!
Ámen.

Minden napon elmondja az Úr: "Kövess engem!"
D. D. Cardwell (Georgia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ IDŐSEKÉRT!
_____________________________

Írjál áhítatot a Csendes Percek számára!

Valóságossá vált számodra Isten gondoskodása és jelenléte a másokkal
való kapcsolatban? Adott-e neked a Biblia útmutatást és segített-e
abban, hogy láthassd, hogyan munkálkodik Isten? Személyessé vált-e a
Szentírás üzenete számodra, amikor elcsendesedtél felette? Ha igen,
akkor van mit megosztanod másokkal.
Kérünk, hogy gondolataidat küld el a szerkesztoseg at csendespercek.hu
címre.
Részletek a http://www.csendespercek.hu oldal 'Írj áhítatot!' menüpont