Csendes Percek szeptember 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Sze. 18., H, 03:41:02 CEST

                      2006. szeptember 18. hétfő

4Móz 14,1-4.

1 Ekkor az egész közösség elkezdett hangosan jajveszékelni, és sírt a
nép egész éjjel. 2 Izráel fiai mindnyájan zúgolódtak Mózes és Áron
ellen. Ezt mondta nekik az egész közösség: Bárcsak meghaltunk volna
Egyiptomban, vagy halnánk meg itt a pusztában! 3 Miért akar bevinni
minket az ÚR arra a földre? Azért, hogy fegyvertől hulljunk el,
asszonyaink és gyermekeink pedig prédára jussanak? Nem volna jobb
visszatérnünk Egyiptomba? 4 Majd ezt mondták egymásnak: Válasszunk
vezetőt, és térjünk vissza Egyiptomba!

                           LÉPJÜNK ELŐRE!

Majd ezt mondták egymásnak: Válasszunk vezetőt, és térjünk vissza
Egyiptomba! (4Móz 14,4)

Egyszer olyan munkahelyen dolgoztam, ahol folyamatosan kihívásokkal és
nehézségekkel kellett szembenéznem. Annak ellenére, hogy értékes
készségekre tettem szert, és kedves emberekkel találkoztam, ezek a
nehézségek komolyak voltak. Időmnek és energiámnak a folyamatos
terhelése igen kimerítő volt, és a munkám miatt kevés időm maradt a
családomra.
Miután évekig imádkoztam, az Úr megszabadított ettől a munkától, és egy
olyan lehetőséggel ajándékozott meg, hogy családommal egy új és kevésbé
stresszes környezetbe költözhettem. Mégis, hónapokon keresztül akkora
kihívást jelentett számomra az új helyet megszoknom, hogy sokszor
gondoltam az előző munkámra. Időnként elfelejtkeztem a régi
nehézségeimről, és legfőképp azokról a siránkozásaimról, amikor az Urat
kértem, hogy adjon szabadulást.
A mai ige arra emlékeztet, hogy az izraelitákhoz hasonlóan
gondolkodunk. Úgy véljük, korábban jobban ment a sorunk. Még vissza is
mennénk az ismert környezetbe. Ehelyett számoljunk azzal, hogy amikor
az Úr meghallgatja a szabadításért könyörgő imádságunkat, hittel lépünk
előre a szabadulás útján.

Imádság: nk: Istenünk, adj nekünk bátorságot, hogy felismerjük és
elfogadjuk a szabadítást; adj erőt és bölcsességet, hogy leküzdjük a
ránk váró kihívásokat. Ámen

Isten, aki szabadulást ad, a jövőbe is velünk jön.
Marcia Conston (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NEM SZERETIK A MUNKÁJUKAT!