Csendes Percek szeptember 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Sze. 16., Szo, 03:41:02 CEST

                     2006. szeptember 16. szombat

Mt 5,14-16.

Jézus mondja: 14 "Ti vagytok a világ világossága. Nem rejthető el a
hegyen épült város. 15 A lámpást sem azért gyújtják meg, hogy a véka
alá, hanem hogy a lámpatartóra tegyék, és akkor világít mindenkinek a
házban. 16 Úgy ragyogjon a ti világosságotok az emberek előtt, hogy
lássák jó cselekedeteiteket, és dicsőítsék a ti mennyei Atyátokat."

                          HADD RAGYOGJON!

Úgy ragyogjon a ti világosságotok az emberek előtt, hogy lássák jó
cselekedeteiteket, és dicsőítsék a ti mennyei Atyátokat. (Mt 5,16)

Egyik este sétálni mentem vakvezető kutyámmal, Elkóval. Bár vak vagyok,
tudtam, sötét lesz, mire hazaérünk. Mégis, magabiztosan és biztonságban
folytattuk utunkat. Amikor egy kereszteződéshez értünk, egy motoros
megjegyezte: "A kutyája nagyon jól látható azzal a fényvisszaverő
szalaggal a nyakörvén." Egyetértettem, majd megjegyeztem, hogy a
kabátom is olyan anyagból készült, ami a sötétben visszaveri a fényt.
Később azon gondolkodtam, hogy keresztyénként az a feladatunk, hogy
Krisztust tükrözzük az életünkben. Vajon meglátják-e bennünk az emberek
Krisztus szeretetét? Látják, hogy mi Úrként és Megváltóként ismerjük
őt? Megtudják-e tőlünk, hogy Isten eltörli bűneiket, és ha benne bíznak
új életük lehet?
Isten arra hívott, hogy világítsunk e sötétséggel teli világban. Amikor
mások Isten szeretetét és igazságosságát látják ragyogni
cselekedeteinkben és szavainkban, tudni fogják, hogy igaz követői
vagyunk Jézus Krisztusnak.

Imádság: nk: Urunk, mutasd meg nekünk, hogyan ragyoghatna a te
világosságod az életünkben, hogy bizonyságtevőid lehessünk. Ámen.

Hogyan tükrözi szavam és cselekedetem Krisztus szeretetét?
Roger Brannon (Kentucky, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK VAKOK KÖZÖTT DOLGOZNAK!