Csendes Percek szeptember 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Sze. 12., K, 03:41:02 CEST

                      2006. szeptember 12. kedd

Fil 1,3-11.

3 Hálát adok az én Istenemnek, valahányszor megemlékezem rólatok, 4 és
mindenkor minden könyörgésemben örömmel imádkozom mindnyájatokért, 5
mert közösséget vállaltatok az evangéliummal az első naptól fogva mind
a mai napig. 6 Éppen ezért meg vagyok győződve arról, hogy aki elkezdte
bennetek a jó munkát, elvégzi a Krisztus Jézus napjára. 7 Így kell
gondolkoznom mindnyájatokról, mert szívemben hordozlak titeket, mivel
fogságomban is, az evangélium védelme és megerősítése közben is
mindnyájan együtt részesültök velem a kegyelemben. 8 Mert tanúm az
Isten, mennyire vágyódom mindnyájatok után a Krisztus Jézus
szeretetével; 9 és imádkozom azért, hogy a szeretet egyre inkább
gazdagodjék bennetek ismerettel és igazi megértéssel; 10 hogy
megítélhessétek, mi a helyes, hogy tiszták és kifogástalanok legyetek a
Krisztus napjára, 11 és gazdagon teremjétek az igazság gyümölcseit
Jézus Krisztus által Isten dicsőségére és magasztalására.

                           AZ ÁLDÁS KÖRE

Tusakodjatok imádságaitokban velem együtt az Isten előtt énértem...
(Róm 15,30)

Amikor lenyom a sok munkahelyi problémám, a másokért való imádkozás
emel ki a csüggedésből. A keresztyén honlapokon számos imatémát látok.
Sokan sokkal nagyobb problémákkal küzdenek, mint én, mint például:
megkötözöttség, betegség, anyagi nehézségek, megterhelt kapcsolatok, és
még sorolhatnám tovább.
Amikor másokért imádkozunk, egyszerre két ember is érzi ennek áldását:
aki imádkozik és akiért imádkoznak. Isten hallja imánkat és tudja, hogy
a lehető legjobbat akarjuk annak, akiért szól fohászunk. És amikor egy
halálos betegért, vagy egy magányos emberért imádkozunk, akinek
szüksége lenne gondoskodásra, vagy kedves emberekre maga körül, akkor a
listán a mi gondjainkat hátrább helyezhetjük. Imádságunk az Isten
áldásával vonja be mindazokat, akikért könyörgünk, de magunk is az
Isten áldásában részesülünk.

Imádság: Uram, könyörgöm a mai napon egy barátomért. Segíts a
problémájára megoldást találni. Add, hogy élvezze a virágokat, a kék
eget és a madarakat. Vedd körül áldó, gyógyító jelenléteddel, és töltsd
be örömöddel. Ámen.

Ma valakinek szüksége van az én imádságomra.
Anitha Dayamund (Tamil Nadu, India)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKI NEM ÉRZI JÓL MAGÁT A MUNKAHELYÉN!