Csendes Percek szeptember 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Sze. 7., Cs, 03:41:02 CEST

                    2006. szeptember 7. csütörtök

Fil 4,6-13.

6 Semmiért se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor
hálaadással tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt; 7 és Isten
békessége, mely minden értelmet meghalad, meg fogja őrizni szíveteket
és gondolataitokat a Krisztus Jézusban. 8 Egyébként pedig, testvéreim,
ami igaz, ami tisztességes, ami igazságos, ami tiszta, ami
szeretetreméltó, ami jóhírű, ha valami nemes és dicséretes, azt
vegyétek figyelembe! 9 Amit tanultatok és átvettetek, hallottatok és
láttatok is tőlem, azt tegyétek, és veletek lesz a békesség Istene!
10 Nagy volt az örömöm az Úrban, hogy végre felbuzdultatok a velem való
törődésre. Mert gondoskodtatok volna, de nem volt rá alkalmatok. 11 Nem
a nélkülözés mondatja ezt velem, mert én megtanultam, hogy körülményeim
között elégedett legyek. 12 Tudok szűkölködni és tudok bővölködni is,
egészen be vagyok avatva mindenbe, jóllakásba és éhezésbe, a
bővölködésbe és a nélkülözésbe egyaránt. 13 Mindenre van erőm a
Krisztusban, aki megerősít engem.

                          AJÁNDÉK ISTENTŐL

Semmiért se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor
hálaadással tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt; és Isten békessége,
mely minden értelmet meghalad, meg fogja őrizni szíveteket és
gondolataitokat a Krisztus Jézusban. (Fil 4,6-7)

Börtönbüntetésemet töltöm, több mint 12 éve. Nyolc éve kíváncsiságból
csatlakoztam egy angol bibliakörhöz. Fordulópont volt ez az életemben.
Először melegség töltött el, bár nem értettem, amit a két külföldi
misszionárius mondott. Ahogy bibliaismeretem nőtt, Isten igéjét is
jobban értettem, és megéreztem Isten jelenlétét. A dalok, amiket
énekeltünk, megérintették a szívemet, és folyamatosan visszhangoztak
lelkemben. Egy idő után befogadtam Jézus Krisztust az életembe.
Számos alkalommal folyamodtam kegyelemért, de mindig elutasítottak.
Minden alkalommal, amikor megkaptam a hírt, a Fil 4,6-7-et olvastam
bátorításként.
Isten nem ígérte, hogy fájdalommentes életünk lesz; de amikor hozzá
fordulunk, szeretetet és megbocsátást találunk, melyek örömmé
változtatják fájdalmunkat. Félhetjük Istent, bízhatunk benne, szívünket
adhatjuk neki. Én ezt tettem; és minden nap megtapasztalom Isten örömét
és békéjét, addig is, amíg börtönben vagyok.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy megváltoztatod életünket, és
fájdalmunkat örömre fordítod. Segíts nekünk, hogy egészen rád bízzuk
magunkat. Jézus nevében. Ámen.

Isten ismerete segít, hogy örömöt találjunk a fájdalom idején.
Rick Z. Yeh (Hualien, Tajvan)

IMÁDKOZZUNK A BEBÖRTÖNZÖTTEKÉRT!