Csendes Percek szeptember 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Sze. 5., K, 03:41:02 CEST

                       2006. szeptember 5. kedd

Jn 3,16-21.

Jézus tanítása: 16 "Mert úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött
Fiát adta, hogy aki hisz őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete
legyen. 17 Mert az Isten nem azért küldte el a Fiút a világba, hogy
elítélje a világot, hanem, hogy üdvözüljön a világ általa. 18 Aki hisz
őbenne, az nem jut ítéletre, aki pedig nem hisz, már ítélet alatt van,
mert nem hitt az Isten egyszülött Fiának nevében. 19 Az ítélet pedig
azt jelenti, hogy a világosság eljött a világba, de az emberek jobban
szerették a sötétséget, mint a világosságot, mert a cselekedeteik
gonoszak. 20 Mert aki rosszat cselekszik, gyűlöli a világosságot, és
nem megy a világosságra, hogy le ne lepleződjenek a cselekedetei. 21
Aki pedig az igazságot cselekszi, a világosságra megy, hogy kitűnjék
cselekedeteiről, hogy Isten szerint cselekedte azokat."

                            JÓCSELEKEDETEK

Kegyelemből van üdvösségetek a hit által, és ez nem tőletek van: Isten
ajándéka ez; nem cselekedetekért, hogy senki se dicsekedjék. (Ef 2,8-9)

Az egyik zsúfolt napomon az egyik ügyféllel való találkozásra
igyekeztem. Már késésben voltam, amikor beugrottam a liftbe. Ekkor
észrevettem egy idősebb hölgyet, aki járókerettel igyekezett odaérni.
Nem engedtem bezáródni az ajtót, míg be nem szállt. A liftben álló
másik hölgy megjegyezte: "Ilyen jócselekedetekért biztosan a mennybe
fog jutni!" Teljesen spontán jött a válaszom: "Tényleg a mennybe
megyek, de nem az ilyen tetteim miatt." Rám nevetett, mintha értené,
mire gondolok.
Hívő emberként bizonyosak lehetünk abban, hogy Isten helyet készített
valamennyiünk számára a mennyben. Ez azonban nem jócselekedeteink
jutalma. Isten ajándékozza mindenkinek, aki elfogadta Jézus Krisztust
személyes megváltójának.
Igen, ha Jézus az életünk Ura, hálás szívvel a jócselekedetekre
törekszünk. De földi életünk minden pillanatában abban a boldog
bizonyosságban élhetünk, hogy örökkévaló hajlék vár ránk a mennyben.
Ezt soha senki nem veheti el tőlünk.

Imádság: Szerető Istenünk, köszönjük szeretetedet, mely örömöt hoz
életünkbe, és azt a bizonyosságot, hogy örökké veled leszünk a
mennyben. Ámen.

Nem jócselekedeteink, hanem Krisztus szeretete által juthatunk a
mennybe.
William Buxton (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ IDŐSEKET GONDOZÓKÉRT!
_____________________________

Hirdetés:

Fektess be egy évet az életedbe!

Fiatalok, középkorúak, idősek!  Szeptember 15-én indul az Élet Szava
Bibliaiskola új, egyéves programja!
3x10 hét elméleti oktatás és 1x8 hét nyári gyakorlat.
Tanulmányozd Isten Igéjét egy éven keresztül velünk, így fektess be egy
évet az életedbe.Magyaroknak tandíjmentesség, a szállás és kollégiumi
költség csak 20.000 Ft/hónap 10 hónapon át.
Egyedülálló lehetőség!  Nagyszerű befektetés az örökkévalóságra nézve!
Még most sem késő jelentkezned!
Betekinthetsz az iskola életébe bármelyik héten előzetes egyeztetés
után.

Bővebb információ: http://www.eletszava.org
felvetel at eletszava.org; 06-29-426-003