Csendes Percek szeptember 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Sze. 4., H, 03:41:02 CEST

                      2006. szeptember 4. hétfő

Mt 6,25-34.

Jézus szavai: 25 "Ezért mondom nektek: ne aggódjatok életetekért, hogy
mit egyetek, és mit igyatok, se testetekért, hogy mivel ruházkodjatok.
Nem több-e az élet a tápláléknál, és a test a ruházatnál? 26 Nézzétek
meg az égi madarakat: nem vetnek, nem is aratnak, csűrbe sem takarnak,
és mennyei Atyátok eltartja őket. Nem vagytok-e ti sokkal értékesebbek
náluk? 27 Aggódásával pedig ki tudná közületek meghosszabbítani életét
csak egy arasznyival is? 28 Mit aggódtok a ruházatért is? Figyeljétek
meg a mezei liliomokat, hogyan növekednek: nem fáradoznak, és nem
fonnak, 29 de mondom nektek, hogy Salamon teljes dicsőségében sem
öltözködött úgy, mint ezek közül akár csak egy is. 30 Ha pedig a mező
füvét, amely ma van, és holnap a kemencébe vetik, így öltözteti az
Isten, nem sokkal inkább titeket, kicsinyhitűek?" 31 "Ne aggódjatok
tehát, és ne mondjátok: Mit együnk? - vagy: Mit igyunk? - vagy: Mit
öltsünk magunkra? 32 Mindezt a pogányok kérdezgetik; a ti mennyei
Atyátok pedig tudja, hogy szükségetek van minderre. 33 De keressétek
először az ő országát és igazságát, és ezek is mind ráadásul megadatnak
nektek. 34 Ne aggódjatok tehát a holnapért, mert a holnap majd aggódik
magáért: elég minden napnak a maga baja."

                            "SZERETLEK!"

Hagyd az Úrra utadat, bízzál benne, mert ő munkálkodik. (Zsolt 37,5)

Néhány évvel ezelőtt egy őszi napon a kikötőben sétáltam, ahol a kis
vitorlásokat helyezték el téli pihenőre. Amint ott kószáltam,
meglepetten olvastam néhány kishajó nevét. Te Quiero, ez volt az egyik
gyönyörű vitorlás neve. A spanyol szó azt jelenti: "Szeretlek".
Közvetlenül a sétám előtt egy orvosi kezelésre kellett előjegyeznem
magam, és most ezt a feliratot Isten nekem küldött különös üzeneteként
értelmeztem. Eddig még nem sokan részesültek ilyen orvosi kezelésben,
ezért Isten bátorításaként éltem meg ezt a váratlanul szemembe ötlő
szót.
Néhány lépéssel odébb egy másik hajó neve nevettetett meg. Hakuna
Matata - állt a hajó oldalán. Ez a kifejezés szuahéli nyelven azt
jelenti: "Fel a fejjel!" Úgy éreztem, a Szentlélek vezette lépteimet
ide, és Istennek van humorérzéke is. Ez reményt adott, és bátorított.
Néhány hónappal később a város másik tengerparti részén sétáltam, és
újra láttam a Te Quiero feliratot, nyomtatott betűkkel egy falra
pingálva. Elmosolyodtam, és újra eszembe jutott, hogy Isten szerető
gondoskodása mindig közel van hozzánk.

Imádság: Drága Istenünk, nyisd meg szemünket, hogy észrevegyük, ahogyan
a mindennapi eseményeken keresztül munkálkodsz életünkben. Ámen.

Isten naponta beleszól életünkbe, csak legyen nyitott szemünk
észrevenni azt.
Marianne Lundstrom (Molndal, Svédország)

IMÁDKOZZUNK EGY ORVOSI KEZELÉSRE VÁRÓ ISMERŐSÉRT!