Csendes Percek szeptember 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Sze. 1., P, 03:41:01 CEST

                      2006. szeptember 1. péntek

Zsolt 146,3-9.

3 Ne bízzatok az előkelőkben, egy emberben sem, mert nem tud
megtartani.
4 Ha elszáll a lelke, visszatér a földbe, és azonnal semmivé válnak
tervei.
5 Boldog az, akinek Jákób Istene a segítsége, és Istenében, az ÚRban
van a reménysége,
6 aki az eget és a földet alkotta, meg a tengert, és ami csak bennük
van; ő meg is tart hűségesen mindenkor.
7 Igazságot szolgáltat az elnyomottaknak, kenyeret ad az éhezőknek,
kiszabadítja a foglyokat az ÚR.
8 Az ÚR megnyitja a vakok szemeit, az ÚR fölegyenesíti a görnyedezőket,
az ÚR szereti az igazakat.
9 Az ÚR őrzi a jövevényeket, támogatja az árvát és az özvegyet; de a
bűnösöket tévútra vezeti.

                            ISTEN SEGÍT

Akik az Úrhoz kiáltanak, azokat meghallgatja, és kimenti őket minden
bajból. (Zsolt 34,18)

Négyéves kislányunk nem boldogult a kabátja cipzárjával, és a
segítségemet kérte. Megpróbáltam segíteni, de a kezét a cipzárra tette,
így hozzá sem férhettem. Talán attól félt, hogy arra gondolok, ő
rontotta el, és emiatt majd bajba kerül. "Ha azt akarod, hogy segítsek,
- mondtam - engedd, hogy hozzáférjek!"
Amint kiejtettem ezeket a szavakat, eszembe jutott, hogy gyakran én is
azt teszem Istennel, amit most a lányom velem. A segítségét kérem,
azután pedig nem engedem, hogy igazán mélyen beleszóljon a dologba.
Talán attól félek, hogy vádolni fog, vagy megharagszik rám, különösen
akkor, ha saját rossz döntéseimnek köszönhető a nehéz helyzetem.
Mindent megteszek azért, hogy én tartsam kézben a dolgokat, még akkor
is, ha eddig nem sikerült jól irányítani az életemet. Bizony, tanulnom
kell a hibáimból. A jövőben szeretnék jobban bízni Istenben, aki segít
a problémáim feldolgozásában.

Imádság: Drága Istenünk, segíts, hogy bizalommal forduljunk hozzád
problémáinkkal. Ámen.

Engedjünk Isten munkájának az életünkben!
Norman Styers (Oklahoma, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY TÖBB BIZALMUNK LEGYEN ISTENHEZ!