Csendes Percek október 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Okt. 18., Sze, 03:41:04 CEST

                       2006. október 18. szerda

Jak 1,22-25.

22 Legyetek az igének cselekvői, ne csupán hallgatói, hogy be ne
csapjátok magatokat. 23 Mert ha valaki csak hallgatója az igének, de
nem cselekszi, olyan, mint az az ember, aki a tükörben nézi meg az
arcát. 24 Megnézi ugyan magát, de elmegy, és nyomban el is felejti,
hogy milyen volt. 25 De aki a szabadság tökéletes törvényébe tekint
bele, és megmarad mellette, úgyhogy nem feledékeny hallgatója, hanem
tevékeny megvalósítója: azt boldoggá teszi cselekedete. 26 Ha valaki
azt hiszi, hogy kegyes, de nem fékezi meg a nyelvét, hanem még önmagát
is becsapja, annak a kegyessége hiábavaló. 27 Tiszta és szeplőtlen
kegyesség az Isten és Atya előtt ez: meglátogatni az árvákat és az
özvegyeket nyomorúságukban, és tisztán megőrizni az embernek önmagát a
világtól

                          AZ IGE CSELEKVŐI

Legyetek az igének cselekvői, ne csupán hallgatói, hogy be ne csapjátok
magatokat. (Jak 1,22)

Családommal vacsoráztunk, és egy iskolai esetről beszélgettünk, ami
fiunkkal történt. Egy fiú megütötte és ő visszaütött. Megkérdeztem,
hogy vajon Jézus mit tett volna, mire azt felelte: ő is visszaütött
volna.
"Nem" - feleltem, "Jézus megbocsátott volna."
Mire a fiam: "Jó, akkor Jézus nekem is megbocsát."
Életemben elég sokszor előfordult, hogy úgy viselkedtem, mint Jackson
fiam. Elkövettem valamit, azután elvártam, hogy Isten majd megbocsát.
Az igazság az, hogy Isten kérlel bennünket, hogy szívleljük meg és
éljük az ige szavait. Vasárnap, a templomban üldögélés és igehallgatás
nem elég. Jézus követése azt jelenti, hogy naponta bizonyságot teszek
tetteimmel, és igyekszem odaadóbb és megértőbb lenni.
A Krisztus követésében mindig előbbre léphetünk és fejlődhetünk.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy folyamatosan szeretsz és
megbocsátasz nekünk. Segíts, hogy minden területen hozzád méltóan
éljünk. Ámen.

Az igének csak hallgatója, vagy megtartója is vagyok?
Kevin R. Mellenberg (Georgia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ISKOLÁBAN MEGFÉLEMLÍTETT GYERMEKEKÉRT!