Csendes Percek október 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Okt. 13., P, 03:41:01 CEST

                       2006. október 13. péntek

Jak 4,6-8.13-15.

6 De még nagyobb kegyelmet is ad, ezért mondja: "Isten a kevélyeknek
ellenáll, az alázatosoknak pedig kegyelmét adja". 7 Engedelmeskedjetek
azért az Istennek, de álljatok ellen az ördögnek, és elfut tőletek. 8
Közeledjetek az Istenhez, és ő közeledni fog hozzátok. Tisztítsátok meg
a kezeteket, ti bűnösök, és szenteljétek meg a szíveteket, ti
kétlelkűek.
13 Tehát akik azt mondjátok: Ma vagy holnap elmegyünk abba a városba,
és ott töltünk egy esztendőt, kereskedünk és nyereséget szerzünk; 14
azt sem tudjátok, mit hoz a holnap! Mert a ti életetek olyan, mint a
lehelet, amely egy kis ideig látszik, aztán eltűnik. 15 Inkább ezt
kellene mondanotok: Ha az Úr akarja és élünk, és ezt vagy azt fogjuk
cselekedni.

                           MEGSZABADULTAN

Bízd az Úrra dolgaidat, akkor teljesülnek szándékaid. (Péld 16,3)

Néhány évvel ezelőtt minden horoszkópot elolvastam az újságokban. Egy
idő után teljesen a rabja lettem. Életemet elkezdtem az újságok
hasábjain leírtak szerint berendezni. Amikor azt olvastam, hogy ma jó
napom lesz, egész nap vártam, vajon milyen jó dolog fog történni velem.
Ha azt mondta a horoszkópom, hogy aznap rossz napom lesz, egész napom
valamiféle rossz dologtól való félelemben telt.
Amikor beláttam, hogy teljesen a foglya lettem ennek a dolognak, és
változtatnom kell, kértem Isten segítségét. "Szabadíts ki engem ebből a
nyomorúságból!" - könyörögtem. Istenre volt szükségem ennek a
megkötözöttségnek a leküzdésében, amely teljesen ellentétes volt a
hitemmel. Istenben akartam bízni, nem a jövendőmondókban. Felhagytam a
horoszkópok olvasásával, és elkezdtem rendszeresen imádkozni.
Isten kegyelméből már teljesen szabad vagyok a babonától.
Felszabadultnak érzem magam testileg-lelkileg. Boldogabb vagyok, mint
valaha, mert minden kicsiny vagy nagy problémával Istenhez fordulhatok
segítségért. Életem egyetlen percében sem érzem magam elhagyatva, mert
Isten vezet és véd.

Imádság: Istenünk, bebizonyítottad, hogy törődsz életünk kicsiny és
nagy dolgaival egyaránt. Szeretnénk engedni neked, hogy vezethess
minket. Ámen.

Milyen babona terheli hitéletünket?
Sheila Doreen Khan (Lucknow, India)

IMÁDKOZZUNK, HOGY MEGLÁSSUK, MI TÁVOLÍT EL ISTENTŐL!