Csendes Percek október 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Okt. 11., Sze, 03:41:01 CEST

                       2006. október 11. szerda

Zsolt 119,97-105.

97 Mennyire szeretem törvényedet! Egész nap azon elmélkedem.
98 Bölcsebbé tesz ellenségeimnél parancsolatod, és enyém marad az
örökké.
99 Minden tanítómnál okosabb lettem, mert intelmeiden elmélkedem.
100 Értelmesebb vagyok a véneknél, mert megfogadtam utasításaidat.
101 Nem lépek lábammal semmilyen rossz útra, hogy megtarthassam igédet.
102 Döntéseidtől nem tértem el, mert te tanítottál azokra.
103 Milyen édesek ínyemnek ígéreteid! Édesebbek, mint számnak a méz.
104 Utasításaid értelmessé tettek, ezért gyűlölök minden hamis ösvényt.
105 Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága.

                            ISTEN IGÉJE

A lélek az, aki életre kelt, a test nem használ semmit: azok a
beszédek, amelyeket én mondtam nektek: lélek és élet. (Jn 6,63)

Néhány évvel ezelőtt a feleségem egy mammográfiai vizsgálaton vett
részt, melyet azután tumor eltávolító műtét és sugárterápia követett. A
kezelés súlyos és nagyon fájdalmas volt, gyötrelmes időszak volt ez a
feleségem számára. De mindig maga ment be autóval a kórházba a
kezelésekre. Továbbra is ellátta a családot, elvitte fiunkat az
iskolába, sétáltatta a kutyát és főzött ránk.
Naponta különböző időpontokban is olvasta a Bibliát, és ez erősítette
őt. Egyik este észrevettem, hogy könnyek csorognak végig az arcán. Azt
mondtam neki, ne olvasson, ha ez ennyire felkavarja. De megmagyarázta,
hogy ezek az öröm könnyei. Bár akkor ezt én még nem értettem, ma,
amikor én is hívő ember vagyok, tudom, mi örvendeztette akkor őt.
Teljesen belefeledkezett Isten igéjébe. Rátalált az igére, együtt élt
vele. Isten igéje békességet, bizodalmat, és szerető támaszt nyújtott
neki, amire annyira szüksége volt, hogy átsegítse őt életének ezen a
kritikus szakaszán.

Imádság: Köszönjük, szerető Édesatyánk, hogy igédnek lapjain mindig
megtalálhatunk téged. Ámen.

A Biblia tanulmányozása közben Istennel találkozunk.
Briant Gaunt (Kelet-Yorkshire, Anglia)

IMÁDKOZZUNK A RÁKBETEGEKÉRT!