Csendes Percek október 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Okt. 10., K, 03:41:01 CEST

                        2006. október 10. kedd

1Pt 2,1-10.

1 Levetve tehát minden gonoszságot, minden álnokságot, képmutatást,
irigységet és minden rágalmazást, 2 mint újszülött csecsemők a
hamisítatlan lelki tejet kívánjátok, hogy azon növekedjetek az
üdvösségre; 3 mivel megízleltétek, hogy jóságos az Úr. 4 Járuljatok
őhozzá, mint élő kőhöz, amelyet az emberek ugyan megvetettek, amely
azonban Isten előtt "kiválasztott és drága"; 5 ti magatok is mint élő
kövek épüljetek fel lelki házzá, szent papsággá, hogy lelki áldozatokat
ajánljatok fel, amelyek kedvesek Istennek Jézus Krisztus által. 6 Ezért
áll ez az Írásban: "Íme, leteszek Sionban egy kiválasztott drága
sarokkövet, és aki hisz benne, nem szégyenül meg". 7 Néktek, a hívőknek
drága kincs; a hitetleneknek pedig az a kő, amelyet megvetettek az
építők, sarokkővé lett, 8 megütközés kövévé és botránkozás sziklájává;
azok beleütköznek, mert nem engedelmeskednek az igének. Ők erre is
rendeltettek. 9 Ti azonban választott nemzetség, királyi papság, szent
nemzet vagytok, Isten tulajdonba vett népe, hogy hirdessétek nagy
tetteit annak, aki a sötétségből az ő csodálatos világosságára hívott
el titeket; 10 akik egykor nem az ő népe voltatok, most pedig Isten
népe vagytok, akik számára nem volt irgalom, most pedig irgalomra
találtatok.

                     MEGTÉPÁZVA, ÁM ELTÖKÉLTEN

Egy sem esik le közülük a földre Atyátok tudtán kívül. Ne féljetek
tehát; ti sok verébnél értékesebbek vagytok. (Mt 10,29-31)

Kora reggel különös madarat láttam az ablakom előtt. Az etetőre
pillantva azonban rájöttem, hogy mégsem egy egzotikus szárnyas.
Távolabbról először egy rózsaszín-bíbor nyakú madárnak gondoltam, a
valóságban csak egy csupasz nyakú, szomorú tekintetű veréb volt. A
különös szín a tollaitól megfosztott fedetlen nyaka miatt volt, amit
egy ismeretlen ragadozónak köszönhetett.
Mikor napokkal később a kis bátor madarat újra megpillantottam,
láthatóan jobban érezte magát. Néhány tollpihe, csupasz nyakát
álcázandó, újra növekedésnek indult. Kíváncsi voltam, mi támadhatta
meg, és hogyan sikerült megmenekülnie. Az is érdekelt, vajon tud e még
csiripelni és énekelni.
Ez a kis jelenet eszembe jutatta azt az időt, amikor Krisztus
megmentett. Teljesen elveszett voltam, erkölcsileg elzüllött,
házasságom leszálló ágban. A remény, hogy megtartsam azt, ami valaha is
értékes volt számomra, semmivé foszlott. Az élettől teljesen
meggyötört, hitvány madárnak éreztem magam.
De Krisztus megszabadított a bűn béklyóitól. Idővel helyreállította
lelki egészségemet és reménységemet. Táplált és megerősített, hogy
másokon is tudjak segíteni. Most énekkel dicsőítem őt, és mindenkinek
elmesélem csodálatos szeretetét.

Imádság: Áldunk Istenünk, szeretetedért, amit sokféleképpen megmutattál
az életünkben, már ezen a mai napon is. Ámen.

Isten, ismer és értékel minden egyes embert a földön.
Judy Wells (Texas, USA)

DICSÉRJÜK ISTENT CSODÁLATOS KEGYELMÉÉRT!