Csendes Percek október 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Okt. 7., Szo, 03:41:02 CEST

                       2006. október 7. szombat

Mk 5,24-34.

24 Jézus ekkor elindult vele. A nagy sokaság is követte őt, és
tolongott körülötte. 25 Egy asszony pedig, aki tizenkét éve vérfolyásos
volt, 26 sok orvostól sokat szenvedett, mindenét ráköltötte, de semmi
hasznát sem látta, hanem még rosszabbul lett; 27 amikor meghallotta,
amit Jézusról beszéltek, eljött, és a sokaságban hátulról megérintette
a ruháját, 28 mert így gondolkodott: "Ha megérintem akár csak a ruháját
is, meggyógyulok." 29 És azonnal elapadt a vérzés forrása, és érezte
testében, hogy kigyógyul a bajából. 30 Jézus is azonnal észrevette,
hogy erő áradt ki belőle, ezért a sokaságban megfordulva így szólt: "Ki
érintette meg a ruhámat?" 31 Tanítványai így feleltek: "Látod, hogyan
tolong körülötted a sokaság, és azt kérdezed: ki érintett meg engem?"
32 Jézus erre körülnézett, hogy láthassa azt az asszonyt, aki ezt
tette. 33 Az asszony pedig, mivel tudta, mi történt vele, félve és
remegve jött elő; leborult előtte, és elmondta neki a teljes igazságot.
34 Ő pedig ezt mondta neki: "Leányom, a hited megtartott téged: menj el
békességgel, és bajodtól megszabadulva légy egészséges."

                          RÖPKE PILLANATOK

Így gondolkodott: Ha megérintem akár csak a ruháját is, meggyógyulok.
(Mk 5,28)

A három kisgyermekemről való gondoskodás kitöltötte napjaim nagy
részét, és sokat keseregtem azon, hogy kevés időt tudok az Úrral
tölteni. Hogyan fejlődhetne az Istennel való kapcsolatom, ha csak
rövid, sebtében megtartott csendességekre jut időm, amíg a kicsik
alszanak?
Isten arra a bibliai történetre irányította a figyelmemet, amelyben az
asszony egyszerűen hittel megérintette Jézus ruhája szegélyét, és
teljesen meggyógyult. Az Úr gyöngéden így vígasztalt: "Ezek most ilyen
ruhaszegély-érintő idők. Megértem, hogy mint anyának sok időt kell
töltened kisgyermekeiddel, akiknek nagy szükségük van rád. De hát nem
én ajándékoztam őket neked? Bízz bennem, hogy így is teljes lesz a
velem való közösséged." Ezek a röpke pillanatok fenntartották az Úrral
való kapcsolatomat. A gyerekek növekedésével együtt a csendességeim
hossza is fokozatosan nőtt.
Mára a gyerekek felnőttek és kirepültek. Most már több idő jut az Úrral
való kapcsolat ápolására. Megtanultam, hogy szerető Istenünk kész
találkozni velünk bármely pillanatban.

Imádság: Urunk, köszönjük hűséges gondoskodásodat az életünk minden
körülményei között. Ámen.

Istenhez bármikor jövünk, ő kész fogadni.
Sandra M. Carter (Kalifornia. USA)

IMÁDKOZZUNK A KISGYERMEKES SZÜLŐKÉRT!