Csendes Percek november 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Nov. 30., Cs, 03:41:02 CET

                     2006. november 30. csütörtök

Róm 8,22-27.

22 Hiszen tudjuk, hogy az egész teremtett világ együtt sóhajtozik és
együtt vajúdik mind ez ideig. 23 De nem csak ez a világ, hanem még azok
is, akik a Lélek első zsengéjét kapták, mi magunk is sóhajtozunk
magunkban, várva a fiúságra, testünk megváltására. 24 Mert üdvösségünk
reménységre szól. Viszont az a reménység, amelyet már látunk, nem is
reménység; hiszen amit lát valaki, azt miért kellene remélnie? 25 Ha
pedig azt reméljük, amit nem látunk, akkor állhatatossággal várjuk. 26
Ugyanígy segít a Lélek is a mi erőtlenségünkön. Mert amiért imádkoznunk
kell, nem tudjuk úgy kérni, ahogyan kell, de maga a Lélek esedezik
értünk kimondhatatlan fohászkodásokkal. 27 Aki pedig a szíveket
vizsgálja, tudja, mi a Lélek gondolata, mert Isten szerint jár közben a
megszenteltekért.

                         REMÉNYSÉGGEL ÉLNI

Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened!
Megerősítlek, meg is segítlek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak. (Ézs
41,10)

Amikor kéthónapos kisfiunknál rosszindulatú agydaganatot
diagnosztizáltak, életünk a feje tetejére állt. Soha nem tudtunk
felkészülni ehhez foghatóra, és súlyosan próbára tette a hitünket.
Kisfiunk számos operáción és kemoterápián ment át az elmúlt tizennégy
hónap alatt, és még mindig a küzdelem folyamatában vagyunk. Mindezek
között képesek vagyunk örvendezni a jó dolgokért, amelyeket Isten adott
nekünk. Úgy gondoltam, hogy a kezelés egyetlen hosszú fájdalmas
folyamat lesz; de Isten olyan hihetetlen képességet adott nekünk,
amellyel kezelni tudjuk a műtéteket és beavatkozásokat. Joshua
életörömével és szeretetével szolgál mindennap közöttünk.
Egészen biztos, hogy nem azon a helyen vagyunk, ahol lenni szeretnénk,
de elfogadtuk helyzetünket. Isten minden próba által munkálkodik, és
képessé tesz a kitartásra és a lelki növekedésre. Egy rákos kisgyermek
gondozása súlyos kihívás, de már régóta tapasztaljuk, hogy nem vagyunk
egyedül, és hogy Isten velünk van. Ez megkönnyíti számunkra, hogy
bízzunk Istenben, és hogy reménnyel higgyük, hogy Isten tökéletesen
meggyógyítja a kisfiunkat.

Imádság: Urunk, köszönjük szeretetedet és kegyelmedet. Legsötétebb
óráinkban mutass nekünk ösvényt. Emelj fel minket, hogy láthassuk
csodálatos tetteidet. Ámen.

Reményt hoz, ha Isten erejében és szeretetében bízunk.
Douglas Brown (Illinios, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ AGYDAGANATOS GYERMEKEKÉRT!