Csendes Percek november 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Nov. 26., V, 03:41:01 CET

                     2006. november 26. vasárnap

Préd 4,7-12.

7 Láttam a nap alatt ilyen hiábavalóságot is: 8 Van egyedülálló ember,
akinek nincs senkije, sem fia, sem testvére, még sincs vége
fáradozásának; nem elégszik meg a gazdagsággal, és nem mondaná: Ugyan
kiért fáradozom, és kiért vonom meg magamtól a jót? Ez is hiábavalóság
és elhibázott dolog. 9 Jobban boldogul kettő, mint egy: fáradozásuknak
szép eredménye van. 10 Mert ha elesnek, az egyik ember fölemeli a
társát. De jaj az egyedülállónak, mert ha elesik, nem emeli föl senki.
11 Éppígy, ha ketten fekszenek egymás mellett, megmelegszenek; de aki
egyedül van, hogyan melegedhetne meg? 12 Ha az egyiket megtámadják,
ketten állnak ellent. A hármas fonál nem szakad el egyhamar.

                       A SIVATAG ÁTALAKÍTÁSA

Saját gyülekezetünket ne hagyjuk el... hanem bátorítsuk egymást. (Zsid
10,25)

Az első évem a bibliai főiskolán befejeződött. A szünet alatt
visszatértem a munkámhoz, hogy megkeressem az életfenntartásomhoz
szükséges pénzt. Korábbi munkatársaim kemény feladatokkal és vaskos
tréfákkal fogadtak. A hétvége közeledtével elcsigázottnak, sivárnak és
piszkosnak éreztem magam testemben, szívemben és lelkemben egyaránt.
Ahogy a templomban ültem azon a vasárnap reggelen, a lelkem olyan
száraz volt, mint a sivatag homokja. Az énekek és imádságok alatt
átéltem, amint Isten felfrissít. Úgy éreztem, a Szentlélek megtisztít
az Úrvacsora alatt. A felgyülemlett szennyet lemosta; a sivatag homokja
befogadta Isten esőjét, és elkezdett kivirulni. Azután emlékeztem arra
a sivatagra is, melyről Ézsaiás szól: "Virágba borul és vígad, vígan
örvendezik." (Ézs 35,2) Isten felfegyverzett engem a következő hétre.
Soha nem felejtem el ezt a megtapasztalást. Megerősítette bennem az
istentisztelet fontosságát, a keresztyén közösség jelentőségét és Isten
szavának erejét. Isten szereti istentiszteletünket. De Isten azért is
adta nekünk az istentiszteletet, hogy megóvjon a minket támadó sivatagi
homokvihartól.

Imádság: Istenünk, köszönjük ígéretedet, hogy életünk újra virágozni
fog. Dicsőítünk téged, hogy adtad nekünk az Írást és az egyházat,
megtisztításunkért és megújulásunkért. Ámen.

Isten gyermekeivel együtt lenni olyan, mint az oázis.
Raymond N. Hawkins (Tasmánia, Ausztrália)

IMÁDKOZZUNK A FIZIKAI MUNKÁSOKÉRT!