Csendes Percek november 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Nov. 22., Sze, 03:41:01 CET

                      2006. november 22. szerda

Zsolt 119,41-48.

40 Eleveníts meg igazságoddal, mert vágyódom utasításaidra.
41 Teljesedjék be rajtam kegyelmed, URam, és megígért szabadításod,
42 hogy választ tudjak adni gyalázóimnak, hiszen igédben bízom.
43 Ne vedd ki számból teljesen az igazság beszédét, mert a te
döntésedre várok.
44 Meg akarom tartani törvényedet állandóan, mindörökké.
45 Tágas téren járok, ha a te utasításodat keresem.
46 Királyoknak is elmondom intelmeidet, és nem vallok szégyent.
47 Gyönyörködöm parancsolataidban, mert szeretem őket.
48 Elfogadom parancsolataidat, mert szeretem őket, és elmélkedem
rendelkezéseiden.

                            SZABAD VAGY?

Az Úrnak lelke nyugszik rajtam, mert felkent engem az Úr. Elküldött,
hogy örömhírt vigyek az alázatosaknak, bekötözzem a megtört szíveket,
szabadulást hirdessek a foglyoknak, és szabadon bocsátást a
megkötözötteknek. (Ézs 61,1)

Nővérem gyűlöli, ha a csirkéket ketrecben tartják. Miután látta, hogy
valaki eladja őket, vett néhányat. Otthon csinos tyúkólba tette őket,
egy nagy kifutóval, hogy ki tudják terjeszteni a szárnyaikat.
A csirkék korábban nem tapasztalták meg a szabadságot, és napokig úgy
tűnt, képtelenek mozogni. Végül az egyik tyúk kimerészkedett a tágas
kifutóra, körbesétált, és visszament a tyúkólba. Másnap néhányan
követték a példáját, de hetekbe telt, mire valamennyien kijöttek, és
élvezték a szabadságot.
Kicsit mi is olyanok vagyunk, mint ezek a csirkék. A Bibliám szélén van
egy megjegyzés, miszerint a Zsolt 119,45 így is fordítható: "És széles
tereken sétálok..." Úgy hiszem, ez azt jelenti, hogy Isten szabad
mozgásteret ad nekünk. Jézus azért jött, hogy megszabadítson bennünket
mindentől, ami visszatart a legteljesebb élettől. Talán van még néhány
terület, megkötözöttség, ami visszatart. De ha bízunk Isten jóságában,
a szabadság és az önfeláldozó élet "széles terén" járhatunk.

Imádság: Köszönjük, Istenünk, hogy Krisztuson keresztül szabadságunk
van a legteljesebb életet élni. Ámen.

Mi tart vissza a bővölködő élettől?
Marion Turnbull (Manchester, Anglia)

IMÁDKOZZUNK A FÉLELMEK ÁLTAL MEGKÖTÖZÖTTEKÉRT!