Csendes Percek november 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Nov. 14., K, 03:41:02 CET

                       2006. november 14. kedd

Zsid 12,11-15.

11 Pillanatnyilag ugyan semmiféle fenyítés nem látszik örvendetesnek,
hanem keservesnek, később azonban az igazság békességes gyümölcsét
hozza azoknak, akik megedződtek általa.
12 Ezért tehát a lankadt kezeket és a megroskadt térdeket erősítsétek
meg, 13 és egyenes ösvényen járjatok, hogy a sánta meg ne botoljon,
hanem inkább meggyógyuljon. 14 Törekedjetek mindenki iránt a békességre
és a szent életre, amely nélkül senki sem látja meg az Urat. 15
Ügyeljetek arra, hogy senki se hajoljon el Isten kegyelmétől, hogy a
keserűségnek a gyökere felnövekedve kárt ne okozzon, és sokakat meg ne
fertőzzön.

                         SZEMETESZSÁK NÉLKÜL

Ami mögöttem van, azt elfelejtve, ami pedig előttem van, annak
nekifeszülve futok egyenest a cél felé, Isten mennyei elhívásának a
Krisztus Jézusban adott jutalmáért. (Fil 3,14)

Az egyik reggel figyeltem, ahogy a szemétszállítók cipelték a
szemeteszsákokat a begyűjtő kocsihoz. A zsákok telve voltak a heti,
immár szagot árasztó szeméttel.
Isten szólt hozzám ezen a látványon keresztül. Láttam magam előtt az
embereket, akik egész életükön keresztül cipelik magukkal
szemeteszsákjaikat, telve életük minden szemetével, kacatjával, mint
keserűség, gyűlölet, neheztelés, irigység, sértés, önsajnálat. Minden
alkalommal, amikor bántás éri őket, kinyitják zsákjukat, és beledobják
azt. A bűz elképesztő. Mégis, minden emberben mélyen belül, ott van a
kétségbeesett vágyakozás a szabadulásra.
Nagy öröm, amikor életünk megszabadul a megbántottság érzésétől. De
erős a kísértés arra, hogy újra kezdjük töltögetni zsákjainkat új
dolgokkal, melyek ugyanúgy leterhelnek majd.
Ha így tennénk is, Krisztus meghívása még érvényes: "Jöjjetek énhozzám
mindnyájan, akik megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én
megnyugvást adok nektek." (Mt 11,28)

Imádság: Köszönjük, Istenünk, hogy kiemeltél bennünket életünk minden
szennyéből. Ámen.

Mit cipelek magammal, amitől Krisztus meg akar szabadítani?
Gerald McCann (Bot River, Dél-Afrika)

IMÁDKOZZUNK A SÚLYOS TERHEKET HORDOZÓKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

„Legyen az életkora 120 esztendő”
A kötet szerzője, dr. Erdélyi Judit szerint népünk egészségi állapota
egyre aggasztóbb. Különböző szenvedélybetegségek és egyéb egészségügyi
problémák rövidítik meg életünket – leginkább azért, mert
felelőtlenül élünk.  Az orvoslás mai eredményei Isten jó ajándékai,
amelyek révén lehetőségünk nyílik arra, hogy földi élettartamunk egyre
jobban megközelítse az Isten által génjeinkben kódolt időtartamot. Ily
módon némelyek számára megnövekedhet a kegyelmi idő, Krisztus
tanítványai pedig tovább szolgálhatják Urukat a földi dimenzióban.
Persze mindez csak akkor, ha élünk a kapott lehetőségekkel…
Ára: 330,- Ft

Ébredés Alapítvány
2119 Pécel, Pf. 17
Tel.: (28) 452-334/113 mell.