Csendes Percek november 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Nov. 1., Sze, 03:41:02 CET

                       2006. november 1. szerda

2Tim 4,6-8.

Pál apostol szavai: 6 Mert én nemsokára feláldoztatom, és elérkezett az
én elköltözésem ideje. 7 Ama nemes harcot megharcoltam, futásomat
elvégeztem, a hitet megtartottam, 8 végezetre eltétetett nekem az
igazság koronája, amelyet megad nekem az Úr, az igaz bíró ama napon; de
nemcsak énnekem, hanem mindazoknak is, akik várva várják az ő
megjelenését.

                       A DIADALMAS GYÜLEKEZET

Ne feledkezzetek meg vezetőitekről, akik az Isten igéjét hirdették
nektek. Figyeljetek életük végére, és kövessétek hitüket. (Zsid 13,7)

A kertünkben sok nagy fa található. Minden ősszel egy kupacba
gereblyézzük a lehullott leveleket, a munkások pedig összegyűjtik az út
szélére tett leveleket a szomszédos utcákból. A leveleket apróra
zúzzák, hogy aztán talajtakaróként használhatók legyenek a városi
parkokban.
Ma reggel, őszi sétám közben a gyönyörű levelekre eső napsugarakban és
a rám hulló levelek csodálatos színeiben gyönyörködtem. Nemrégen
ünnepeltük mindenszentek napját a gyülekezetben, és a lehulló levelek
gyülekezetünk szentjeit juttatták eszembe, akik már meghaltak. Mennyi
csodálatos hitélet! Mennyi jó emlék ezekről az emberekről, akik már
Istennel vannak.
Minden egyes szent jó példát mutat arra, hogyan éljük életünket.
Mindannyian Istent szolgálták életük során, és még emlékezetük is
lelkesíti az utánuk jövők életét. A szentek életére való emlékezés
gazdagító, ugyanakkor bátorít, hogy én is járuljak hozzá az utánam jövő
generációk életéhez.

Imádság: Istenünk, köszönjük az előttünk járó nemzedék hitét és
bizonyságtételét. Segíts, hogy a mi hitünk is erősítse a következő
nemzedéket. Ámen.

Milyen hitörökséget hagyok az utánam jövő nemzedék számára?
Doris Light (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÚJONNAN MEGTÉRTEKÉRT!