Csendes Percek május 31.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Május. 31., Sze, 03:41:01 CEST

                        2006. május 31. szerda

2Tim 2,1-7.

1 Te azért, fiam, erősödjél meg a kegyelemben, amely a Krisztus
Jézusban van. 2 És amit tőlem hallottál sok tanú előtt, azokat add át
megbízható embereknek, akik mások tanítására is alkalmasak lesznek. 3
Vállald velem együtt a szenvedést, mint Krisztus Jézus jó katonája. 4
Egy harcos sem elegyedik bele a mindennapi élet gondjaiba, hogy
megnyerje annak a tetszését, aki harcosává fogadta. 5 Ha pedig
versenyez is valaki, nem nyer koszorút, ha nem szabályszerűen
versenyez. 6 A fáradozó földművesnek kell először a termésből
részesülnie. 7 Gondolkozz azon, amit mondok, mert az Úr megadja majd
neked, hogy mindent megérts.

                         SZOLGÁLAT ISTENÉRT

De keressétek először az ő országát és igazságát, és ezek is mind
ráadásul megadatnak nektek. (Mt 6,33)

Épp a tanári pályám első évét fejeztem be, amikor értesítést kaptam,
hogy két éves katonai szolgálatra kell bevonulnom. Azután, orvosunktól
megtudtuk, hogy feleségem áldott állapotban van. Nemsokára el kellett
indulnom az alapkiképzésre, mérföldekre az otthonomtól.
Indulásom reggelén apám egy Újszövetséget adott. Később, amikor
honvággyal és leverten ültem a priccsemen, eszembe jutott a Bibliám.
Történetek jöttek elém válságban lévő emberekről, akik a Biblia igéiben
kerestek vigasztalást. Hamarosan rátaláltam a 2Tim 2,3-ra "Vállald
velem együtt a szenvedést, mint Krisztus Jézus jó katonája."
Azután elgondolkodtam: lehet, hogy azért vagyok éppen itt és most, hogy
megosszam hitemet a társaimmal? Hálás vagyok, mert a katonai
szolgálatom gazdag tapasztalatokat adott, egyszerre szolgálhattam
Istent és a hazámat.
Nem mindig tudjuk, miért történik valami az életünkben, de azt igen,
hogy Istennek jó célja van velünk. Ha hitben és engedelmességben élünk,
Isten vezetni fog bennünket.

Imádság: Istenünk, mutasd meg akaratodat az életünk számára. Vezess
minket keskeny utadon, és segíts, hogy bízzunk iránymutatásodban. Ámen.

Istent bárhol és bármikor szolgálhatjuk.
Bill G. Keaffaber (Indiana, USA)

IMÁDKOZZUNK A KATONÁKÉRT!