Csendes Percek május 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Május. 26., P, 03:41:02 CEST

                        2006. május 26. péntek

1Thessz 5,16-24.

16 Mindenkor örüljetek, 17 szüntelenül imádkozzatok, 18 mindenért hálát
adjatok, mert ez az Isten akarata Jézus Krisztus által a ti javatokra.
19 A Lelket ne oltsátok ki, 20 a prófétálást ne vessétek meg, 21 de
mindent vizsgáljatok meg: a jót tartsátok meg, 22 a gonosz minden
fajtájától tartózkodjatok.
23 Maga pedig a békesség Istene szenteljen meg titeket teljesen, és
őrizze meg a ti lelketeket, elméteket és testeteket teljes épségben,
feddhetetlenül a mi Urunk Jézus Krisztus eljövetelére. 24 Hű az, aki
elhív erre titeket; és ő meg is cselekszi azt.

                            CSAK LÉLEGEZZ!

Mindenkor örüljetek, szüntelen imádkozzatok, mindenért hálát adjatok,
mert ez az Isten akarata Jézus Krisztus által a ti javatokra! (1Thessz
5,16-18)

Pár évvel ezelőtt, mikor segédorvosként dolgoztam a tengeri emlős
idomárok mellett a minnesotai állatkertben, egyik feladatom az volt,
hogy figyelemmel kísérjem a delfinek légzési ütemét. A halakkal
ellentétben a nagyorrú delfin (tursiops truncatus) emlősállat. Úgy jut
oxigénhez, hogy néhány percenként a felszínre emelkedik; ilyenkor
kifújja az elhasznált levegőt, és frisset szív be. Egyik reggel, nyomon
követve légzésük ritmusát, egyszer csak felfigyeltem saját erőteljes,
ritmikus légzésemre. Egy pillanatig azonosultam a delfinekkel - én is
úsztam, játszottam és levegőt lélegeztem be. A levegő, amit beszívunk,
létünk éltető eleme.
Keresztyén emberként lelkileg is lélegeznünk kell. Valahányszor
imádkozunk, Isten Szentlelkét "szívjuk be", és kapjuk a keresztyén
élethez szükséges levegőt. Levegő nélkül meghal a testünk; imádság
nélkül elveszítjük lelki életerőnket, és kárt szenved hitünk. Az
imádság gyakorlása és az Istennel való meghitt közösség ápolása olyan
egyszerű, mint a lélegzetvétel. Ezt jelenti a szüntelen imádkozás -
állandó közösségben élni Istennel, és jelenlétének, erejének tudatában
lenni.

Imádság: Mennyei Atyánk, segíts Szentlelked által közösségben élni
veled a mai napon. Ámen.

Az imádság lelki levegővétel.
Lesli Anderson (Minnesota, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÁLLATKERTI DOLGOZÓKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

Miklya Luzsányi Mónika: A padlásszobától Narniáig
Olvasmányos és izgalmas ifjúsági regény, mely életrajzi
dokumentumokalapján hitelesen mutatja be C. S. Lewis szellemi
fejlődését és lelkiútját az istentagadástól a kereszténység
elfogadásáig.
http://www.harmat.hu/book/b213.htm
184 oldal, bolti ár: 1200 Ft,- internetes ár: 1080,- Ft.

Harmat Kiadó
1114, Budapest, Bukarest u. 3.
Tel/Fax: (36-1) 466-9896
harmat at harmat.hu