Csendes Percek május 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Május. 25., Cs, 03:41:01 CEST

                      2006. május 25. csütörtök

Zsolt 119,97-105.

97 Mennyire szeretem törvényedet! Egész nap azon elmélkedem.
98 Bölcsebbé tesz ellenségeimnél parancsolatod, és enyém marad az
örökké.
99 Minden tanítómnál okosabb lettem, mert intelmeiden elmélkedem.
100 Értelmesebb vagyok a véneknél, mert megfogadtam utasításaidat.
101 Nem lépek lábammal semmilyen rossz útra, hogy megtarthassam igédet.
102 Döntéseidtől nem tértem el, mert te tanítottál azokra.
103 Milyen édesek ínyemnek ígéreteid! Édesebbek, mint számnak a méz.
104 Utasításaid értelmessé tettek, ezért gyűlölök minden hamis ösvényt.
105 Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága.

                             JÓ AZ IRÁNY?

Így szól az Úr: Álljatok ki az utakra, és nézzetek szét,
kérdezősködjetek az ősi ösvények után, melyik a jó út, és azon
járjatok, akkor nyugalmat találtok lelketeknek! (Jer 6,16)

Azt gondoltam, pontosan tudom, hogy kell eljutnom a konferenciára,
Eikenhofban. De valahol nem fordultam be, vagy rossz helyen tettem azt.
Az útnak mindkét oldalán fasorok húzódtak, szélét virágok szegélyezték,
így nagyon kellemes volt az autózás. Egész idő alatt jelzőtáblákat
kerestem, amik megmutatták volna az irányt a helyes útra. De semmi sem
tűnt ismerősnek. Így aggódni kezdtem, és felhívtam valakit a
konferencia-központból, hogy megkérdezzem, hol kell letérnem a helyes
irányba, és hogy találom meg a visszavezető utat.
Az élet országútján rengeteg ember vesz körül, számtalan olyan esemény
vár minket, amit kellemesnek találunk; de az út nem arra vezet, ahol
Isten szeretne látni bennünket. Gyakran észre sem vesszük, hogy rossz
irányba haladunk, egészen addig, amíg teljesen elveszettnek nem érezzük
magunkat. Ilyenkor Istenhez fordulhatunk útbaigazításért. Isten
visszafordít bennünket, és a helyes útra vezet.

Imádság: Atyánk, aki életünket irányítod és igazgatod, kérünk, mutasd
meg nekünk a hozzád vezető utat! Ámen.

Amikor elveszettnek érezzük magunkat, Isten kiutat mutat nekünk.
Winifred Montgomery (Florida Hills, Dél-Afrika)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK VISSZA AKARNAK TALÁLNI ISTENHEZ!
_____________________________

Könyvajánlat:

C.S. Lewis: A csendes bolygó
C.S.Lewis Kozmikus trilógiájának első kötete. Egy viharos nyári
esténRansom, a magányos turista félreeső erdei házban keres
éjszakaiszálást. Balszerencséjére két különös tudóshoz téved be, akik
egytávoli, lakott bolygóra készülnek. Űrhajójukon - az ottani
kincsekértcserébe - egy emberpéldányt kell magukkal hurcolniuk. Ransom,
akiszemelt áldozat, számos megpróbáltatáson megy keresztül.
Malacandrabolygóján döbben rá, hogy miért tartják a Földet az
univerzumban atragikus sorsú "csendes bolygónak". A könyv végén egy
bónusz fejezet atrilógia őszre megjelenő, második kötetéből, a
Perelandrából.
http://www.harmat.hu/book/b219.htm
254 oldal, bolti ár: 1980 Ft,- internetes ár: 1782,- Ft.

Harmat Kiadó
1114, Budapest, Bukarest u. 3.
Tel/Fax: (36-1) 466-9896
harmat at harmat.hu