Csendes Percek május 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Május. 24., Sze, 03:41:01 CEST

                        2006. május 24. szerda

Mt 28,16-20.

16 A tizenegy tanítvány pedig elment Galileába arra a hegyre, ahova
Jézus rendelte őket. 17 Amikor meglátták őt, leborultak előtte, pedig
kétségek fogták el őket. 18 Jézus hozzájuk lépett, és így szólt: "Nekem
adatott minden hatalom mennyen és földön. 19 Menjetek el tehát,
tegyetek tanítvánnyá minden népet, megkeresztelve őket az Atyának, a
Fiúnak és a Szentléleknek nevében, 20 tanítva őket, hogy megtartsák
mindazt, amit én parancsoltam nektek; és íme, én veletek vagyok minden
napon a világ végezetéig."

                   MEGOSZTANI A KRISZTUSI ÖRÖMHÍRT

Buzdítsátok egymást, minden egyes napon. (Zsid 3,13)

Barátnőm, Ruthie, keresztyén könyveket és füzeteket vásárol, amiket a
társasház mosókonyhájában helyez el. Tudja, hogy azok, akik használják
a helyiséget, elég kíváncsiak lesznek, hogy elolvassák az Úrról szóló
anyagokat, amíg lejár a mosó- és ruhaszárító-program. Ruthie a
kiadványok hátuljára felírja telefonszámát, hátha valakinek lesz
kérdése. Egyszer-egyszer felhívják, és megkérik, hogy imádkozzon értük.
Ruthie jó utat talált arra, hogy elérjen másokat, és Krisztus felé
irányítsa őket. A példája arra sarkallt engem, hogy én is tevékenyebb
legyek Krisztusba vetett hitem kifejezésében.
Minden egyes napon van arra lehetőségünk, hogy valakit a jó felé
irányítsunk. Vajon keressük-e az alkalmat arra, hogy az örömhírt
terjesszük? Nem kell messzire mennünk ahhoz, hogy találjunk valakit,
akinek éppen a mi szeretetünkre van szüksége.

Imádság: Urunk, segíts nekünk, hogy elszántak és találékonyak legyünk,
hogy a környezetünkben élőket megnyerjük Jézus Krisztusnak. Ámen.

Hogyan tehetnék eleget Krisztus hívásának és indulhatnék a világban
megosztani az örömhírt?
Quin Sherrer (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK A KERESZTYÉN KIADÓKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

C.S. Lewis: A nagy válás
Örök emberi kísérlet a jó és a rossz, menny és pokol összeházasítása.Ez
a lebilincselő történet megmutatja, miért érkezik el szükségszerűene
kényszerházasság vége: a nagy válás.
http://www.harmat.hu/book/b211.htm
234 oldal, bolti ár: 1980 Ft,- internetes ár: 1782,- Ft, keményboritos
ajándék könyv.

Harmat Kiadó
1114, Budapest, Bukarest u. 3.
Tel/Fax: (36-1) 466-9896