Csendes Percek május 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Május. 14., V, 03:41:01 CEST

                       2006. május 14. vasárnap

Ézs 66,10-13.

10 Örüljetek Jeruzsálemmel! Vigadjatok vele mindnyájan, akik
szeretitek! Szívből örüljetek vele mind, akik gyászoltátok!
11 Mert jóllakásig szophattok vigasztalást nyújtó emlőjéből.
Gyönyörködve szívhatjátok telt mellét.
12 Bizony, ezt mondja az ÚR: Folyamként árasztom rá a békességet, mint
megáradt patakot, a népek gazdagságát. Megszoptatnak, karjukon
hordoznak, és térdükön ringatnak benneteket.
13 Ahogyan az anya vigasztalja fiát, úgy vigasztallak én titeket:
Jeruzsálemben kaptok vigasztalást!

                             ANYÁSKODÁS

Ahogyan az anya vigasztalja fiát, úgy vigasztallak én titeket. (Ézs
66,13)

2000-ben világra hoztam negyedik gyermekemet. Még ugyan-ebben az évben
a mellrák egy agresszív fajtáját diagnosztizálták nálam, ugyanazt,
amely néhány évvel korábban édesanyám halálát okozta. Kétségbeesett
voltam, és anyai gondoskodásra lett volna szükségem. A kezelések idején
érdekes felfedezést tettem: Nem minden anya gyermekeket nevel.
A lelkészem, családom, munkatársaim és barátaim mind anyámmá lettek. A
vasárnapi iskolai osztályom és a gyülekezetünk férfi csoportja kedvesen
anyáskodott felettem. Olyan szükségleteimben segítettek, amelyekről nem
is tudtam, hogy vannak. Láttam az anyáskodás ösztönét a gyermekeimben,
ahogy gondoztak és imádkoztak értem. A gyülekezeti családom anyja volt
a gyermekeimnek, amikor én nem lehettem ott. Édesapám és a férjem
tyúkanyóként árasztottak el szeretetükkel és sok fertőtlenítőszerrel,
hogy védjék törékeny immunrendszeremet.
A legjobb anyáskodás Istentől jött. Isten vezetett engem egy nehéz
időszakon keresztül. Isten volt velem minden emberben, akik mellém
álltak. Ahogy a rákból való felépülés újabb évébe lépek, naponta hálát
adok Istennek anyai gondoskodásáért.

Imádság: Köszönjük Istenünk, hogy velünk vagy, amikor anyai szeretetre
van szükségünk. Ámen.

Kik azok az emberek, akik anyaként vannak melletted?
Cindy Shaver (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK A RÁKOS BETEGEK GYÓGYULÁSÁÉRT!