Csendes Percek május 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Május. 13., Szo, 03:41:02 CEST

                       2006. május 13. szombat

Zsolt 119,65-72.

65 Jót tettél szolgáddal ígéreted szerint, URam!
66 Taníts engem helyes értelemre és ismeretre, mert hittel fogadtam
parancsolataidat.
67 Mielőtt nyomorúság ért, tévelyegtem, de most megtartom beszédedet.
68 Jó vagy te, és jót teszel, taníts engem rendelkezéseidre!
69 Hazugságot koholtak ellenem a kevélyek, de én megfogadom
utasításaidat tiszta szívből.
70 Kövér a szívük, érzéketlen, én pedig törvényedben gyönyörködöm.
71 Jó nekem, hogy nyomorúság ért, hogy megtanuljam rendelkezéseidet.
72 Jobb nekem a te törvényed, mint ezernyi arany és ezüst.

                           ISTENÉRT ÍRNI

Mielőtt nyomorúság ért, tévelyegtem, de most megtartom beszédedet.
(Zsolt 119,67)

A zsoltáros nyomorúságról ír, bár nem tudjuk pontosan, hogy mi volt ez
a nyomorúság. Az én nyomorúságom a válásom volt. Válásom előtt a saját
érdekeimet szolgáltam Isten érdekei helyett. A feleségem iránt vállalt
elkötelezettséget nem vettem komolyan. Közben elszakadtam Istentől is.
Nyomorúságom idején felismertem, hogy két lehetőségem van. Folytatom
úgy, ahogy eddig tettem, ami nyilvánvalóan nem működött, vagy
visszafordulok Istenhez. A jobbik utat választottam.
Az írás számomra az Isten iránti szeretetem kifejezésének egyik módja,
amin keresztül másokkal is megoszthatom az Istennel való járásom
tapasztalatait. Egy másik író, Pál számos levelében írt nyomorúságáról,
a testébe adott tövisről (2Kor 12,7). Szenvedései ellenére sem szűnt
meg írásaival bátorítani a gyülekezeteket és kifejezni az Isten iránti
szeretetét.
Sokféle baj van ebben a világban. Engedhetjük, hogy ezek összetörjenek
minket, de azt is, hogy felemeljenek. A választás a miénk. Ha Isten
útját választjuk, akkor a nyomorúságunk közelebb vezet minket Istenhez.

Imádság: Urunk, köszönjük szent igédet. Segíts nekünk megőrizni azt a
szívünkben, és megosztani azt másokkal a mai napon. Jézus nevében
kérünk. Ámen.

Választhatom a jobbik utat!
Ed Ridgley (Alabama, USA)

IMÁDKOZZUNK A VÁLÓFÉLBEN LÉVŐKÉRT!