Csendes Percek május 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Május. 11., Cs, 03:41:02 CEST

                      2006. május 11. csütörtök

Zsolt 118,1-9.

1 Adjatok hálát az ÚRnak, mert jó, mert örökké tart szeretete!
2 Mondja hát Izráel, hogy örökké tart szeretete!
3 Mondja hát Áron háza, hogy örökké tart szeretete!
4 Mondják hát, akik félik az URat, hogy örökké tart szeretete!
5 Nyomorúságomban az URat hívtam segítségül. Az ÚR meghallgatott, tágas
térre vitt engem.
6 Velem van az ÚR, nem félek, ember mit árthat nekem?
7 Velem van az ÚR, segít engem, és én megvetéssel nézek gyűlölőimre.
8 Jobb az ÚRnál keresni oltalmat, mint emberben bízni.
9 Jobb az ÚRnál keresni oltalmat, mint előkelő emberekben bízni.

                          ÖRÜLJÜNK A MÁNAK!

Ez az a nap, amelyet az Úr elrendelt, vigadozzunk és örüljünk ezen!
(Zsolt 118,24)

Hívő életem leggyakoribb kihívása, hogy örvendezni tudjak a mának.
Értelmemmel tudom, hogy minden nap ajándék Istentől; és nincs garancia
arra, hogy a holnap is eljön. Érzelmileg azonban a szívemben ébredő
félelmek és aggodalmak miatt kísértésbe esek, hogy a holnaptól várjak
enyhülést.
Krisztussal való kapcsolatom szempontjából nem egészséges ennek a
kísértésnek engedni. Képtelen vagyok követni a Szentlélek vezetését, és
elveszítem a békét és örömöt, amelyet a Krisztusban való megmaradásom
ma adhatna. Bálványozom a holnapot, hamisan azt várva, hogy az majd
betölti a békesség utáni vágyamat, és megszabadít a világ csapdáitól.
A Zsolt 118 további részei megvilágítják, hogy hogyan válhat valóra a
24. vers: Adjak hálát; ismerjem fel Isten jóságát és szeretetét, amely
örökké tart és változatlan. Tudjam, hogy Isten a segítőm, erősségem és
megmentőm. Amikor engedelmeskedem Istennek a nap elején, elmerülve
szeretetében, képes vagyok örülni a mának. Nem a földi körülményeim
miatt vagyok boldog, hanem Isten szeretete miatt, amely a szívemben
rejtőzik.

Imádság: Istenem, végy ma körül minket szereteteddel és szentségeddel.
Védj meg attól, hogy féljünk a holnaptól, és segíts örülni a mának.
Ámen.

Naponta lehetőségünk van az élet teljességét megtapasztalni.
K. Jackson Peevy (Alabama, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY ÖRÖMÖT TALÁLJUNK MINDEN NAPBAN!
_____________________________

Könyvajánlat:

T. Ernest Wilson: Isten szent titkai az Újszövetségben
(A5, 96 oldal, 600 Ft)

Hit... Az evangélium... Gonoszság... A mennyek királysága... Izráel
vaksága... A bennünk lakozó Krisztus... A nagy Babilon...
Ezek mind azon tizennégy fogalom között vannak, amelyeket a Szentírás
„titok”-nak nevez – nem olyasminek, ami titokzatos,
hanem amit az emberi értelem nem tud felfedezni, ami azelőtt el volt
rejtve, most azonban felfedésre kerül az Újszövetségben.
A tizennégy titok újra megfogalmazásra kerül, ezeknek a nehéz és
veszedelmes időknek a speciális körülményeire alkalmazva, amit az
Újszövetség „az utolsó idők”-nek nevez.

Evangéliumi kiadó
1066 Budapest, Ó utca 16.
rendeles at evangeliumikiado.hu