Csendes Percek május 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Május. 5., P, 03:41:01 CEST

                        2006. május 5. péntek

Jak 1,12-18.

12 Boldog ember az, aki a kísértés idején kitart, mert miután kiállta a
próbát, elnyeri az élet koronáját, amelyet az Úr megígért az őt
szeretőknek. 13 Senki se mondja, amikor kísértésbe jut: az Isten kísért
engem, mert az Isten a gonosztól nem kísérthető, és ő maga sem kísért
senkit a gonosszal. 14 Mert mindenki saját kívánságától vonzva és
csalogatva esik kísértésbe. 15 Azután a kívánság megfoganva bűnt szül,
a bűn pedig kiteljesedve halált nemz. 16 Ne tévelyegjetek, szeretett
testvéreim: 17 minden jó adomány és minden tökéletes ajándék onnan
felülről, a világosság Atyjától száll alá, akiben nincs változás, sem
fénynek és árnyéknak váltakozása. 18 Az ő akarata szült minket az
igazság igéje által, hogy mintegy első zsengéje legyünk
teremtményeinek.

                               SEGÍTSÉG

Jézus Krisztus tegnap, ma és mindörökké ugyanaz. (Zsid 13,8)

Ötven évvel ezelőtt házasságkötésünk alkalmával nagymamám egy
ezüstözött serpenyőt ajándékozott nekem ezekkel a szavakkal: "Én is egy
ilyen serpenyőben készítem a zabpelyhet. Ez soha nem fog
cserbenhagyni." Valóban, ez a fényes használati eszköz egész
házasságom, sőt özvegységem ideje alatt is jó szolgálatot tett. Azután
egyre jobban megszoktam a mikrohullámú sütőt, és a sokat használt,
összekarcolt felületű serpenyő a szekrény mélyére került.
Ma reggel tönkrement a mikrosütőm. Hogyan fogom elkészíteni a
zabpelyhet magamnak?- tűnődtem. Eszembe jutott a nagymamám ajándéka, és
szavai. Előkotortam az ütött-kopott serpenyőt, és közben a Zsid 13,8
szavai jöttek emlékezetembe: "Jézus Krisztus tegnap, ma és mindörökké
ugyanaz".
Nagymamám ajándéka még ma, 50 év múltán is használható. A Biblia igéi
ma is olyan megbízhatóak, mint amikor leírták őket. Ahogyan ez a
konyhai edény kisegített engem, Jézus is segítségünkre siet. Isten
irántunk való szeretetének ajándéka soha nem hagy cserben. Tegnap, ma
és mindörökké ugyanaz.

Imádság: Köszönjük, Istenünk, soha meg nem szűnő szeretetedet,
változhatatlanságodat és örökkévaló hűségedet. Ámen.

Istenre jobban lehet számítani, mint legmegbízhatóbb tapasztalatainkra.
Betty Downs (Dél-Dakota, USA)

IMÁDKOZZUNK A FIATAL HÁZIASSZONYOKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

Werner Mücher: Ezer éves béke - aktuális bibliai prófécia
(A/5, kb. 120 oldal, 800 Ft)

A Bibliában leírt ezer évig tartó békéről olvashatunk ebben a könyvben,
amelyet Ezeréves Birodalomnak nevezünk. Egy sor igehelyet felvonultató
tanulmány kerül a kezünkbe, amely megvilágítja az Ezeréves Birodalmat
megelőző eseményeket és leírja magát a birodalmat is, de mindenek előtt
kiemelendő ennek a birodalomnak a Királya, az Úr Jézus Krisztus, akiről
többet megtudhatunk a könyv olvasása során.

Evangéliumi kiadó
1066 Budapest, Ó utca 16.
rendeles at evangeliumikiado.hu
http://www.evangeliumikiado.hu/