Csendes Percek május 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Május. 3., Sze, 03:41:01 CEST

                        2006. május 3. szerda

1Móz 18,9-14.

9 Azután ezt kérdezték Ábrahámtól: Hol van Sára, a feleséged? Ő így
felelt: Itt a sátorban. 10 Egyikük azt mondta: Egy esztendő múlva
visszatérek hozzád, és akkor már a feleségednek, Sárának fia lesz! Sára
meg ott hallgatódzott a háta mögött a sátor bejáratánál. 11 Ábrahám és
Sára élemedett korú öregek voltak, és Sáránál már megszűnt a női
életfolyamat. 12 Sára nevetett magában, és azt gondolta: Miután
megvénültem, lehet-e gyönyörűségem? Meg az uram is öreg! 13 De az ÚR
megkérdezte Ábrahámot: Miért nevetett Sára, és miért mondta: Ugyan,
hogy szülhetnék öreg létemre? 14 Van-e valami lehetetlen az ÚR számára?
Egy esztendő múlva visszatérek hozzád, és fia lesz Sárának.

                            A MAGA IDEJÉN

Nem késlekedik az Úr az ígérettel, amint egyesek gondolják, hanem
türelmes hozzátok, mert nem azt akarja, hogy némelyek elvesszenek,
hanem azt, hogy mindenki megtérjen. (2Pt 3,9)

Meg kellene látogatnom Ednát, a szomszédomat! - járt a fejemben a
gondolat valamelyik nap. "De biztos sok dolga van most, vagy éppen
látogatói vannak. Különben, nekem is sok a teendőm" - vitáztam
magammal. "Később majd felhívom!" Sajnos ez a később már soha nem jön
el. Nem is tudtam, hogy Edna halálos beteg volt, és néhány nap múlva
meghalt.
Amikor temetésén a sírja mellett álltam, nagyon sajnáltam, hogy nem
ragadtam meg az alkalmat, hogy elmenjek hozzá. Olyan könnyen
elmulasztjuk felvenni a telefont, vagy nem látogatunk meg valakit,
amikor Isten késztet erre, és később talán már túl késő lesz. Néha az
elfoglaltságunk, máskor a visszautasítástól való félelem az akadály.
Mennyire másként gondolkodik azonban Isten!
A "maga idején" kifejezés sok helyen előfordul a Bibliában. Igaz,
Ábrahámnak sokáig várnia kellett az ígéret beteljesülésére, de Isten
szerint annak éppen akkor jött el az ideje. Amikor az égre tekintünk,
és Krisztus visszajövetelét várjuk, tudhatjuk, hogy Isten soha nem
késik el az ígéretek beteljesítésével. Azt akarja, hogy még sok ember
bűnbánatra jusson. Amikor az idő majd betelik, akkor jön el újra
Krisztus.

Imádság: Köszönjük, Istenünk, hogy a te időzítésed tökéletes. Segíts
benned bízva megtenni, amire késztetsz. Ámen.

Kit kellene ma felkeresnem?
Joanne Appleton (Bristol, Anglia)

IMÁDKOZZUNK A SÚLYOS BETEGEKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

Joachim Langhammer: Isten kijelenti magát
(A5, 96 oldal, 600 Ft)

Isten kijelenti magát többféleképpen, és ennek a rövid tanulmánynak a
célja, hogy kiemelje azt a döntő igazságot, mely szerint Isten a Szent
Szellem által is kijelentette magát az egész emberiségnek. Mivel az
ismeretek hiánya igen nagy, és a hamis tanítások a Szent Szellemmel és
munkájával kapcsolatban egyre szélesebb körben terjednek, szükségesnek
láttuk, hogy feltárjunk néhány alapvető igazságot, amelyet Isten
kijelentett önmagáról a Szent Szellem által.

Evangéliumi kiadó
1066 Budapest, Ó utca 16.
rendeles at evangeliumikiado.hu
http://www.evangeliumikiado.hu/