Csendes Percek május 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Május. 1., H, 03:41:01 CEST

                         2006. május 1. hétfő

Zsolt 116,1-9.

1 Szeretem az URat, mert meghallgatja könyörgésem szavát.
2 Felém fordította fülét, ezért őt hívom segítségül, amíg csak élek.
3 Körülfontak a halál kötelei, a sírtól való rettegés fogott el engem,
nyomorúságban és bánatban vagyok.
4 De az ÚR nevét hívom segítségül: Ó URam, mentsd meg életemet!
5 Kegyelmes és igazságos az ÚR, irgalmas a mi Istenünk.
6 Megőrzi az ÚR az együgyűeket, elesett vagyok, de ő megsegít.
7 Légy újból nyugodt, lelkem, mert jól bánt veled az ÚR!
8 Megmentettél engem a haláltól, szememet a könnyhullatástól, lábamat
az elbukástól,
9 az ÚR színe előtt járhatok az élők földjén.

                          FÉNY AZ ÖSVÉNYEN

Jézus ismét megszólalt, és ezt mondta nekik: "Én vagyok a világ
világossága: aki engem követ, nem jár sötétségben, hanem övé lesz az
élet világossága." (Jn 8,12)

Az ösvényt kutatva szememet a talajra meresztettem. Nem láttam mást,
csak a sűrű sötétséget. Tizennégy éves voltam, táboroztunk, és
eltévedtem az erdőben. Helyzetem minden perc múlásával egyre
kilátástalanabb lett.
Talán meglepően hangzik: a szentjánosbogarak vezettek vissza végül a
biztonságos útra. Amikor a szemem már hozzászokott az erdő teljes
sötétségéhez, a szentjánosbogarak piciny fényei szikrázó fényességűnek
tűntek, és ez segített az annyira keresett ösvény megtalálásában.
Gyakran érezhetjük úgy, hogy az Úrért végzett szeretetünk apró
cselekedetei olyan jelentéktelenek. De ami számunkra semmiségnek
tűnhet, az másnak a hazavezető utat megmutató "szentjánosbogár" lehet,
segítség a régóta keresett ösvény megtalálásában. Soha nem tudhatjuk,
Isten hogyan akarja használni életünket. Amikor szolgálunk, példát
mutatunk és bizonyságot teszünk Krisztusról, fényt vihetünk valakinek
az életébe.

Imádság: Köszönjük, Atyánk, szereteted világosságát. Használj minket,
hogy megoszthassuk világosságodat a sötétségben elveszett emberekkel.
Ámen.

A szeretet cselekedetei soha sem túl kicsinyek.
Michelle LaNasa (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK A TERMÉSZETJÁRÓKÉRT!