Csendes Percek március 23.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Már. 23., Cs, 03:41:01 CET

                     2006. március 23. csütörtök

Préd 3,1-3.

1 Fiam, ne felejtsd el tanításomat, és parancsaimat őrizze meg szíved,
2 mert hosszú életet, magas életkort és jólétet szereznek azok neked!
3 A szeretet és hűség ne hagyjon el téged: kösd azokat a nyakadba, írd
fel a szíved táblájára!

                          ÉLŐ VAGY HALOTT?

Mindennek megszabott ideje van, megvan az ideje minden dolognak az ég
alatt. (Préd 3,1)

Szeretem a cserepes virágokat, de nem mindig vagyok sikeres a
gondozásukban. Volt egyszer egy gyönyörű cserepes virágom, de minden
erőfeszítésem ellenére, sajnos elszáradt. Kivettem a növényt a
cserépből, azzal a szándékkal, hogy majd valami mást ültetek a helyére.
De mielőtt hozzáfogtam volna, észrevettem, hogy a régi növény talajából
egy új, zöld hajtás bújt ki. A virágot halottnak hittem, pedig a
gyökere még élő volt, és egy új, egészséges növényt hajtott, amiben még
sokáig gyönyörködhettem.
Rájöttem, hogy Isten arra akar rámutatni, hogy sohase adjam fel a
reményt. Cserepes növényem újraéledése emlékeztetett, hogy Istennek más
az időszámítása és perspektívája. Ez különösen igaz az emberekre nézve.
Isten akarata, hogy továbbra is szórjuk a szeretet és a példaadás
magvait közöttük. Nem tudhatjuk, mikor gyökereznek meg, és mikor
kezdenek el növekedni. Ha szeretettel vetünk, akkor a növekedés Isten
ideje szerint eljön.

Imádság: Teremtő Istenünk, taníts és vezess minket, hogy terved szerint
élhessük napjainkat. Segíts kitartónak lenni, és segíts, hogy senkiről
se mondjunk le. Ámen.

Soha, de soha ne mondj le senkiről
Janice Cole Gibson (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK A KÖNNYEN ELBÁTORTALANODÓKÉRT!