Csendes Percek március 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Már. 21., K, 03:41:00 CET

                        2006. március 21. kedd

Zsolt 46,1-3. 10-11.

1 A karmesternek: Kórah fiaié. Ének magas hangra.
2 Isten a mi oltalmunk és erősségünk, mindig biztos segítség a
nyomorúságban.
3 Azért nem félünk, ha megindul is a föld, és hegyek omlanak a tenger
mélyébe;
10 Háborúkat szüntet meg a föld kerekségén, íjat tör össze, lándzsát
tördel szét, harci kocsikat éget el.
11 Csendesedjetek el, és tudjátok meg, hogy én vagyok az Isten!
Magasztalnak a népek, magasztal a föld.

                           LÉGY CSENDBEN!

És Isten békessége, mely minden értelmet meghalad, meg fogja őrizni
szíveteket és gondolataitokat a Krisztus Jézusban. (Fil 4,7)

Néhány évvel ezelőtt problémám adódott pár munkatársammal. A szégyen és
a fájdalmas érzések annyira erőt vettek rajtam, hogy 25 évi munka után
a kilépés gondolatát fontolgattam.
Éppen azon a napon feljegyzést kaptam egyik ügyfelünktől, a Csendes
Percek egy régi oldalának kíséretében. Az arra a napra szóló igei
üzenet teljesen váratlanul ért. Így hangzott. "Csendesedjetek, és
ismerjétek el, hogy én vagyok az Isten." Azonnal megláttam, hogy ez
Isten vezetése, aki azt szeretné, hogy ha valóban elcsendesednék, és a
probléma megoldását teljesen őreá hagynám. Végül a kényelmetlen
munkahelyi helyzetem megoldódott, és a hangulat is sokat javult.
A Zsolt 46,10 békességet nyújtott számomra azon a napon, és mostanában
is mindig eszembe jut, ha az élet gondjaival küszködök. Az a tudat
melengeti szívemet, hogy Isten mindig velünk van, még akkor is, ha nem
vagyunk tudatában az ő jelenlétének.

Imádság: Mennyei Édesatyánk, hálát adunk neked azért, hogy tudsz
problémáinkról és kérdéseinkről. Köszönjük, hogy mindig válaszolsz,
amikor hozzád fordulunk. Ámen.

A körülményektől függetlenül, csendesedj el és tudd, hogy Isten közel
van.
Brenda Webster (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT A MUNKATÁRSAINKÉRT, AKIKKEL NEHEZEN JÖVÜNK KI!