Csendes Percek március 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Már. 18., Szo, 03:41:01 CET

                      2006. március 18. szombat

2Tim 3,10-17.

10 Te azonban követőjévé lettél az én tanításomnak, életmódomnak,
szándékomnak, hitemnek, türelmemnek, szeretetemnek, állhatatosságomnak,
11 üldöztetéseimnek, szenvedéseimnek, amelyek Antiókhiában, Ikóniumban,
Lisztrában értek. Milyen üldöztetéseket viseltem el, és mindegyikből
megszabadított az Úr! 12 De mindazokat, akik kegyesen akarnak élni
Krisztus Jézusban, szintén üldözni fogják. 13 A gonosz emberek és
ámítók pedig még tovább mennek a rosszban, tévelyegve és másokat is
megtévesztve. 14 De te maradj meg abban, amit tanultál, és amiről
megbizonyosodtál, tudván, kiktől tanultad, 15 mivel gyermekségedtől
ismered a szent írásokat, amelyek bölccsé tehetnek téged az üdvösségre
a Krisztus Jézusba vetett hit által. 16 A teljes Írás Istentől
ihletett, és hasznos a tanításra, a feddésre, a megjobbításra, az
igazságban való nevelésre; 17 hogy tökéletes legyen az Isten embere,
minden jó cselekedetre felkészített.

                          ISTEN UTASÍTÁSAI

A teljes Írás Istentől ihletett, és hasznos a tanításra, a feddésre, a
megjobbításra, az igazságban való nevelésre. (2Tim 3,16)

Áprilisban nálunk elolvad a hó, és előkerülnek a fűnyírók, hogy
felkészítsük azokat a szezonra. Amikor idén felülvizsgáltam a gépet,
észrevettem, hogy a zsinór nem húzódik vissza a házba. Tovább vizsgálva
felfedeztem egy eltörött csavart. Miután órákig hasztalan próbálkoztam
egy új csavar behelyezésével, úgy döntöttem, hogy büszkeségemet
félretéve elolvasom a csomagoláson lévő utasítást. Perceken belül
megoldottam a dolgot.
A szerelési utasításokat azért írták le, hogy lépésről lépésre
eligazítsanak; a Bibliát pedig azért írták a Szentlélek által ihletett
emberek, hogy minden szükségessel felszereljenek minket az életre.
Sehol nem olvassuk azt a Bibliában, hogy ha keresztyének vagyunk, nem
lesznek harcaink. Azonban vigasztalásunkra szolgál, hogy ha vihar
támad, Isten Igéjéhez folyamodhatunk vezetésért és utasításért.

Imádság: Úr Jézus, tudjuk, hogy az életnek nem csak napos, de árnyékos
oldala is van. Kérünk, járj velünk mind a szép, mind a borús napokon.
Ámen.

Ha olvassuk a Bibliát, és vezetésért imádkozunk, Isten szólni fog
hozzánk.
Timothy Hill (Michigan, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK KUDARCOT VALLANAK NAPI FELADATAIKBAN!