Csendes Percek március 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Már. 13., H, 03:41:02 CET

                       2006. március 13. hétfő

Zsolt 119,97-106.

97 Mennyire szeretem törvényedet! Egész nap azon elmélkedem.
98 Bölcsebbé tesz ellenségeimnél parancsolatod, és enyém marad az
örökké.
99 Minden tanítómnál okosabb lettem, mert intelmeiden elmélkedem.
100 Értelmesebb vagyok a véneknél, mert megfogadtam utasításaidat.
101 Nem lépek lábammal semmilyen rossz útra, hogy megtarthassam igédet.
102 Döntéseidtől nem tértem el, mert te tanítottál azokra.
103 Milyen édesek ínyemnek ígéreteid! Édesebbek, mint számnak a méz.
104 Utasításaid értelmessé tettek, ezért gyűlölök minden hamis ösvényt.
105 Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága.
106 Esküszöm és fogadom, hogy megtartom igazságos döntéseidet.

                           KISZŰRŐDŐ FÉNY

Úgy ragyogjon a ti világosságotok az emberek előtt, hogy lássák jó
cselekedeteiteket, és dicsőítsék a ti mennyei Atyátokat. (Mt 5,16)

Amikor gyermekkoromban a nagymamámnál voltam, gyakran korán
felébredtem, és beosontam a szobájába. Tudtam, hogy fent van, mert az
ajtaja alatt kiszűrődött a fény. Ilyenkor mindig a nagy, magas ágyában
ülve, ölében a nyitott Bibliával, Istennel töltötte az időt. Mellé
bújtam az ágyba, és nagyon értékes időt töltöttünk együtt. Gyakran még
sötét volt, s a többiek még aludtak.
Egyszer a királynő látogatott a városba, és a nagymamámnak korán el
kellett indulnia otthonról, hogy jó helye legyen a tömegben.
Viccelődtünk, hogy biztosan az éjszaka közepén tartotta a szokásos
csendességét. És tényleg így történt! Fontos volt a királynő, de
nagymama életében Isten volt a legfontosabb.
Gyermekkoromban és később is tudtam, hogy a nagymamám imádkozik értem.
A temetésén azt mondtam, hogy a nagymamám az imák örökségét hagyta rám.
Az ajtó alatt kiszűrődő fény képe mindig velem marad, mint bizonyság
Isten szeretetéről és hűségéről, amit a nagymamám megtapasztalt, és
mások felé is sugárzott hosszú élete minden napján.

Imádság: Istenünk, segíts, hogy minden nap szánjunk rád időt, hogy
szereteted fényét megláthassák mások is. Ámen.

A hit milyen emlékeivel ajándékozzuk meg a körülöttünk élőket?
Sarah Jenkins (Bristol, Anglia)

IMÁDKOZZUNK A NAGYSZÜLŐKÉRT!