Csendes Percek március 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Már. 3., P, 03:41:02 CET

                       2006. március 3. péntek

Mt 6,9-13.

9 "Ti tehát így imádkozzatok: Mi Atyánk, aki a mennyekben vagy,
szenteltessék meg a te neved,
10 jöjjön el a te országod, legyen meg a te akaratod, amint a mennyben,
úgy a földön is;
11 mindennapi kenyerünket add meg nékünk ma,
12 és bocsásd meg vétkeinket, miképpen mi is megbocsátunk az ellenünk
vétkezőknek;
13 és ne vigy minket kísértésbe, de szabadíts meg a gonosztól; mert
tied az ország, a hatalom és a dicsőség mindörökké. Ámen."

                         NYISD KI AZ AJTÓT!

Az imádkozásban legyetek kitartóak, és legyetek éberek: ne szűnjetek
meg hálát adni. (Kol 4,2)

A Bibliám lapjai között van egy kopott bőr könyvjelző egy C. S. Lewis
idézettel: "Azért olvasunk, hogy tudjuk, nem vagyunk egyedül." Hosszú
évekig használva a könyvjelzőt és olvasgatva az idézetet rájöttem, hogy
létezik egy hasonlóan helyénvaló mondat: "Azért imádkozunk, hogy
tudjuk, nem vagyunk egyedül."
Az imádság a magány egyik ellenszere. Figyeljük meg a Zsolt 25,16-ot:
"Fordulj felém, és könyörülj rajtam, mert magányos és nyomorult
vagyok." A zsoltár kifejezi a nagyon is emberi szükségletünket az
imádságra, amelyek dicséretek és könyörgések Istenhez. Jézus a Mt
18,20-ban arra biztat minket, hogy imádkozzunk együtt másokkal: "Mert
ahol ketten vagy hárman összegyűlnek az én nevemben: ott vagyok
közöttük." Azáltal, hogy megosztjuk örömeinket, aggodalmainkat és
szükségleteinket másokkal, Isten kegyelme által, egy családdá válunk a
hitben.
Amikor legközelebb magányosnak érzed magad, akár egyedül, vagy
tömegben, imádkozz. Az imádság egy életre szóló társsá válhat, és egy
mindenkor jelenlévő ajtó az Istenhez. Azért imádkozunk, hogy tudjuk,
nem vagyunk egyedül.

Imádság: Atyánk, magasztalunk téged állandó jelenlétedért az
életünkben, és köszönjük a lehetőséget, hogy imádságban mindig jöhetünk
hozzád. Ámen.

Ha imádkozunk, nem vagyunk egyedül!
Sandy Winger (Michigan, USA)

IMÁDKOZZUNK A MAGÁNYOSOKÉRT!