Csendes Percek június 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Jún. 26., H, 03:41:02 CEST

                        2006. június 26. hétfő

Mt 5,43-48.

Jézus tanítása: 43 "Hallottátok, hogy megmondatott: Szeresd
felebarátodat, és gyűlöld ellenségedet. 44 Én pedig azt mondom nektek:
Szeressétek ellenségeiteket, és imádkozzatok azokért, akik üldöznek
titeket, 45 hogy legyetek mennyei Atyátoknak fiai, aki felhozza napját
gonoszokra és jókra, és esőt ad igazaknak és hamisaknak. 46 Mert ha
azokat szeretitek, akik titeket szeretnek, mi a jutalmatok? Nem
ugyanezt teszik-e a vámszedők is? 47 És ha csak atyátokfiait
köszöntitek, mennyivel tesztek többet másoknál? Nem ugyanezt teszik-e a
pogányok is? 48 Ti azért legyetek tökéletesek, mint ahogy mennyei
Atyátok tökéletes."

                          AZ IMÁDSÁG EREJE

Valljátok meg azért egymásnak bűneiteket, és imádkozzatok egymásért,
hogy meggyógyuljatok. (Jak 5,16)

Ezelőtt, amikor reggeli és esti áhítatom során letérdeltem imádkozni,
vagy csak csendben fordultam az Úrhoz, mindig azokért imádkoztam, akik
a legfontosabbak voltak az életemben: a családomért és a barátaimért.
Nem gondoltam arra, hogy ellenségeimért is imádkozhatnék, pedig nekik
is szükségük van Isten megváltására. Az imádság ereje meg tudja
puhítani az emberek szívét, és elveszi gonosz vágyaikat. Azoknak, akik
börtönben vannak, különleges imádságra van szükségük, hogy megújuljanak
és visszailleszkedjenek a társadalomba.
A Jak 5,16-ban azt olvashatjuk, hogy a jó imának erőteljes hatása van.
Bátorít minket az ige, hogy imádkozzunk a betegek, szenvedők
gyógyulásáért. És imádkoznunk kell azokért is, akik rosszat
cselekedtek, hogy bűnbocsánatot és megváltást kapjanak az Úrtól, az
ellenségeinket ugyanúgy beleértve, mint a szeretteinket. Az ima segít
az embereknek az egész világon, hogy megismerjék Isten kegyelmét.

Imádság: Mindenség Ura, segíts megemlékeznünk minden emberről - legyen
barát vagy ellenség - akinek szüksége van az imádságainkra. Taníts úgy
szeretni egymást, ahogy te szeretsz minket. Ámen.

Imádkozhatunk azokért is, akiért még soha nem imádkoztunk.
John Dzingapeta (Harare, Zimbabwe)

IMÁDKOZZUNK AZ ELLENSÉGEINKÉRT!