Csendes Percek június 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Jún. 21., Sze, 03:41:01 CEST

                       2006. június 21. szerda

Ez 36,25-26.

25 Tiszta vizet hintek rátok, hogy megtisztuljatok. Minden
tisztátalanságotoktól és minden bálványotoktól megtisztítlak
benneteket. 26 Új szívet adok nektek, és új lelket adok belétek:
eltávolítom testetekből a kőszívet, és hússzívet adok nektek.

                           MINT A PAPAYA

Bocsásd meg a mi bűneinket, mert mi is megbocsátunk minden ellenünk
vétkezőnek. (Lk 11,4)

Amint végigsétáltam városunk piacának gyümölcsös során, egy gyönyörű
papayát láttam. Félbe volt vágva, bíborvörös volt, mint a lenyugvó nap,
és apró magvakkal volt tele. Átvillant rajtam a gondolat: a papayát
csak úgy lehet megenni, ha előtte kiszedjük a sok kis magot.
Több vonatkozásban is hasonlatosak lehetünk a papayához.
Gyermekkoromban egy életre szólóan megbántottak. Megfelelő kezeléssel
és az imádság által külsőleg meggyógyultam, de a bántás magjai továbbra
is bennem maradtak. Mindaddig ott gyökereztek, míg el nem távolítottam.
Meg kellett bocsátanom.
Amikor elkezdünk megbocsátani és imádkozni, a magok egyenként
kihullnak. Lassanként üres helyek képződnek. Az Úr betölthet minket
örömmel és fénnyel, amíg csak a teljes színpompa látható lesz bennünk.
Némely "mag" eltávolítása tovább tarthat, de ha imádságban kérjük a
keserűségtől és a megbántottság érzésétől való szabadulást, egyre
felszabadultabbnak érezzük majd magunkat a múlt terhe alól.
A régi sérelmekhez fűződő érzéseink időről-időre újra előjöhetnek.
Ilyenkor imádkozhatunk, és emlékezhetünk, hogy Isten szabaddá szeretne
tenni bennünket a múlt kötelékeitől, és békét akar adni szívünkbe.

Imádság: Istenünk, tégy szabaddá a múlt sérelmeitől, és tölts meg
szereteted csodálatos színeivel. Ámen.

A keserűség magvát Isten segítségével tudom eltávolítani!
Sheila Scanlan-Towers (Vermont, USA)

IMÁDKOZZUNK MEGBOCSÁTÓ LELKÜLETÉRT!