Csendes Percek június 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Jún. 16., P, 03:41:02 CEST

                       2006. június 16. péntek

Zsolt 107,17-22.

17 Vannak ostobák, akiknek szenvedniük kellett vétkes életük és bűneik
miatt.
18 Minden ételtől undorodtak, már a halál kapuihoz jutottak.
19 De az ÚRhoz kiáltottak nyomorúságukban, és megszabadította őket
szorult helyzetükből.
20 Elküldte igéjét, meggyógyította, és a sír mélyéről kimentette őket.
21 Adjanak most hálát az ÚRnak szeretetéért, az emberekkel tett
csodáiért,
22 mutassanak be hálaáldozatot, beszéljék el ujjongva tetteit!

                          MAGÁTÓL ÉRTETŐDŐ?

Megismerjétek Krisztusnak minden ismeretet meghaladó szeretetét, hogy
teljességre jussatok, az Isten mindent átfogó teljességéig. (Ef 3,19)

Hívő keresztyén családban nőttem fel. Teljesen magától értetődő volt
számomra Isten szeretete és kegyelme, valamint a vasárnapi
istentiszteleten való részvétel. Számtalanszor megtapasztaltam Isten
segítségét, és ha baj volt, imádkoztam is hozzá. Így éltem az életem,
elég jó eredménnyel kijártam az iskolákat, és kezdő létemre jó állást
is kaptam. Bár tudtam, hogy mindezt Istennek köszönhetem, magától
értetődőnek tartottam, és kellően fejembe szállt a kiválasztottság
dicsősége. Életem legnagyobb célját is elértem: megnősültem. Innentől
kezdve úgy éreztem, ezt már senki nem veheti el tőlem. Hátradőltem és
vártam, hogy minden úgy történjen, ahogy azt elképzeltem, hisz ez a
magától értetődő. Egy idő után kezdett derengeni bennem, hogy valami
nincs rendjén, de újra és újra belebuktam saját büszkeségembe és
önzőségembe.
Egy napon Isten egy váratlan nehéz próbán keresztül világított rá arra
a pontra, ahol még nem próbálkoztam: Nála. Meg kellett értenem, hogy
semmi sem magától értetődő, és kiérdemelni sem tudjuk, hanem Isten
ajándékaként kell tudnunk elfogadni és megbecsülni mindent az
életünkben.

Imádság: Hálát adunk, Urunk, ajándékaidért! Bocsásd meg, hogy ezeket
sokszor nem vesszük észre, vagy nem köszönjük meg! Ámen.

Istenhez minden nap visszatérhetünk!
Hecker Kristóf (Budapest, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK ALÁZATOS ÉS HÁLÁS SZÍVÉRT!
_____________________________

Hirdetés:

"Az aratnivaló sok, de a munkás kevés:..."  Máté 9:37
Kérünk jelentkezz a tóalmási Élet Szava táborba nyári lelki tanácsadói
szolgálatra 7-12 vagy 12-25 éves, zömmel nem hívő táborozók felé.
Jelenleg még nincs elég munkatársunk ahhoz, hogy minden jelentkezőt
fogadni tudjunk - kérünk ha tudsz, segíts.

Köszönettel:
Kádár László
táborvezető

lkadar at eletszava.org