Csendes Percek június 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Jún. 14., Sze, 03:41:02 CEST

                       2006. június 14. szerda

Zsolt 121.

1 Zarándokének. Tekintetem a hegyekre emelem: Honnan jön segítségem?
2 Segítségem az ÚRtól jön, aki az eget és a földet alkotta.
3 Nem engedi, hogy lábad megtántorodjék, nem szunnyad őriződ.
4 Bizony nem szunnyad, nem alszik Izráel őrizője!
5 Az ÚR a te őriződ, az ÚR a te oltalmad jobb kezed felől.
6 Nem árt neked nappal a nap, sem éjjel a hold.
7 Az ÚR megőriz téged minden bajtól, megőrzi életedet.
8 Megőriz az ÚR jártodban-keltedben, most és mindenkor.

                               MÉLYVÍZ

Nem engedi, hogy lábad megtántorodjék, nem szunnyad őriződ. Bizony nem
szunnyad, nem alszik Izráelnek őrizője. (Zsolt 121,3-4)

Fiatal koromban nyaranta egy uszodában dolgoztam vízi mentőként. Egy
meleg délelőtt, éppen a mélyvizet figyeltem az ugródeszkák környékén.
Egy kisfiú felmászott a deszkára, aztán elrugaszkodott a végéről.
Beleugrott a vízbe, lemerült, és csak merült és merült. Vártam, hogy
felbukkanjon a felszínen, de nem jött. Felálltam és vártam. Ledobtam a
napszemüvegemet és tovább vártam. Végül megnyomtam a vészcsengőt és
utána vetettem magam. Megragadtam a karját, és kihúztam a medence
szélére, de még mielőtt mondhattam volna valamit, ártatlan szemekkel
rám nézett és megszólalt: "Nem tudtam, hogy itt ilyen mély a víz."
Gyakran eszembe jut a fiú, amikor beleugrok olyan helyzetekbe, amikről
nem sokat tudok. Sokszor kellett már engem is megmenteni ilyen
körülmények között, hiszen már nyakig benne voltam valamiben, amiről
előre nem tudtam semmit. Isten hűséges marad, és mindig visszavisz a
biztonságos helyre. Akkor is vigyáz rám, amikor úgy gondolom, hogy
nincs veszély.

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük, hogy Te megmentesz bennünket
azokban a helyzetekben is, amelyeket mi már nem tudunk kezelni. Ámen.

Isten őrködik felettünk és vigyáz ránk minden nap, minden órában és
minden percben.
Meri Whitaker (Oklahoma, USA)

IMÁDKOZZUNK A VÍZI MENTŐKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

Michael Card: Homokfirkák - Krisztus és kreativitás
Egy igazán hiánypótló mű. "Michael Card felvillanyozóan
bátorkijelentései új távlatokat nyitnak keresztény világlátásunk
előtt.Istent mint a világmindenség legnagyobb művészét ismerhetjük
meg."

Ajánlja Simon András. Igényes kivitelű ajándékkönyv.
http://www.harmat.hu/book/b152.htm
Bolti ár: 2500 Ft,- internetes ár: 2250,- Ft.

Harmat Kiadó
1114, Budapest, Bukarest u. 3.
Tel/Fax: (36-1) 466-9896
harmat at harmat.hu