Csendes Percek június 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Jún. 5., H, 03:41:01 CEST

                        2006. június 5. hétfő

Jn 10,22-30.

22 Amikor eljött a templomszentelés ünnepe, Jeruzsálemben tél volt. 23
Jézus a templomban, a Salamon csarnokában járt. 24 Ekkor körülvették a
zsidók, és így szóltak hozzá: "Meddig tartasz még bizonytalanságban
bennünket? Ha te vagy a Krisztus, mondd meg nekünk nyíltan!" 25 Jézus
így válaszolt nekik: "Megmondtam nektek, de nem hisztek. Atyám nevében
végzett cselekedeteim tanúskodnak mellettem, 26 de ti nem hisztek, mert
nem az én juhaim közül valók vagytok. 27 Az én juhaim hallgatnak a
hangomra, és én ismerem őket, ők pedig követnek engem. 28 Én örök
életet adok nekik, és nem vesznek el soha, mert senki sem ragadhatja ki
őket az én kezemből. 29 Az én Atyám, aki nekem adta őket, mindennél
nagyobb, és senki sem ragadhatja ki őket az Atya kezéből. 30 Én és az
Atya egy vagyunk."

                           KÉZSZORÍTÁSOK

Az én juhaim hallgatnak hangomra, és én ismerem őket, ők pedig követnek
engem. (Jn 10,27)

Nagyanyám hetvennyolc éves korában agyvérzést kapott. Először kórházban
kezelték, majd pár héttel később hazaengedték otthonába. Többször
meglátogattam, megfogtam ráncos meggyötört kezeit, beszéltem hozzá,
letöröltem kicsorduló könnyét. Szólni nem tudott, tekintetében kínzó
fájdalom ült. Kérdéseimre kézszorítással válaszolt. Némaságra
ítéltetett, de értette minden szavam. Eleinte nem tudtam, mit akar
mondani, mi az, ami bántja, mire van szüksége. Az idő múlásával azonban
egyre jobban felfogtam a kézszorításokban rejlő mondanivalót.
Isten szavát sem értjük meg mindig, nem tudjuk a dolgaink mögött búvó
okokat, nem vesszük észre Isten figyelmeztető jelzéseit. Pedig semmi
sem véletlen műve! Isten irányít körülöttünk mindent, kezében van
életünk! Ha gyakrabban keresnénk az Istennel való kapcsolatteremtés
lehetőségét, ha mindennapjaink első számú "beszélgetőtársa" lenne
Jézus, akkor minden élethelyzetben jól és pontosan tudnánk, értenénk,
mit üzen, mit mond nekünk szerető Istenünk.

Imádság: Istenünk, köszönjük igéd megszólító erejét. Segíts, hogy
hallgassuk a Jó Pásztort, és kövessük őt. Ámen.

Minden nap legyünk készek beszélgetni Istennel!
Paudits Zoltán (Sükösd, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK A NAGYSZÜLŐK ÉS A FELNŐTT UNOKÁK KAPCSOLATÁÉRT!