Csendes Percek július 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Júl. 30., V, 03:41:01 CEST

                      2006. július 30. vasárnap

2Móz 4,10-14.

10 Akkor ezt mondta Mózes az ÚRnak: Kérlek, Uram, nem vagyok én ékesen
szóló. Ezelőtt sem voltam az, de azóta sem vagyok, hogy szolgáddal
beszélsz. Sőt nehéz ajkú és nehéz nyelvű vagyok én. 11 De az ÚR ezt
mondta neki: Ki adott szájat az embernek? Ki tesz némává vagy süketté,
látóvá vagy vakká? Talán nem én, az ÚR?! 12 Most azért menj! Én leszek
a te száddal, és megtanítalak arra, hogy mit beszélj! 13 De ő azt
felelte: Kérlek, Uram! Küldj mást, akit küldeni tudsz! 14 Ekkor az ÚR
haragra gerjedt Mózes ellen, és azt mondta: Van neked egy testvéred, a
lévita Áron. Tudom, hogy ő jól tud beszélni. Sőt jön is már eléd, és ha
meglát, szívből fog örülni.

                      TÖKÉLETLEN ÉS ENGEDELMES

Elég neked az én kegyelmem, mert az én erőm erőtlenség által ér célhoz.
Legszívesebben tehát az erőtlenségeimmel dicsekszem, hogy a Krisztus
ereje lakozzék bennem. (2Kor 12,9)

Amint Mózes történetét olvastam, arra gondoltam, hogyan vitatkoztam én
is az Úrral. Időnként, amikor szívem mélyén tudtam, hogy az Úr
valamilyen feladatra elhívott, kifogásokat kerestem, hogy miért nem
tudom megtenni.
Amikor arra kértek, vállaljak el egy feladatot, vezessem a vasárnapi
iskolát vagy a női csoportot, olyan kifogásokat soroltam fel, hogy nem
én vagyok arra a feladatra való személy, ideges típus vagyok, és ki
akarna éppen engem hallgatni. Miközben nem voltam hajlandó megpróbálni
sem, elfelejtettem, hogy Isten erejével ruház fel, hogy segítsen a
gyengeségemben, ha nyitott vagyok rá.
Isten nem arra kért, hogy tökéletes, hanem hogy készséges szolgája
legyek. Ő adott a számba szavakat, és megnyugtatott, amikor beszélnem
kellett. Amikor igent mondtam, az Úr hatalmat adott az ő kegyelmén
keresztül, és velem volt minden feladat teljesítésekor. Ha segítséget
kértem gyengeségemben, Isten ott volt és segített.

Imádság: Drága Urunk, bocsáss meg, ha próbáink alatt erőd helyett a
gyengeségeinkre nézünk. Segíts emlékeznünk, hogy mindig velünk vagy és
segítesz, amikor hozzád fordulunk. Ámen.

Isten nem tökéletes, hanem készséges embereket keres.
Donna F. Shutts (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKI ISTENNEL VITÁZIK!