Csendes Percek július 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Júl. 27., Cs, 03:41:02 CEST

                      2006. július 27. csütörtök

Ef 2,14-18.

14 Mert ő a mi békességünk, aki a két nemzetséget eggyé tette, és az ő
testében lebontotta az elválasztó falat, az ellenségeskedést, 15 miután
a tételes parancsolatokból álló törvényt érvénytelenné tette, hogy
békességet szerezve, a kettőt egy új emberré teremtse önmagában. 16
Megbékéltette mindkettőt egy testben az Istennel, miután a kereszt
által megölte az ellenségeskedést önmagában, 17 és eljött, és
"békességet hirdetett nektek, a távoliaknak, és békességet a
közelieknek". 18 Mert általa van szabad utunk mindkettőnknek egy
Lélekben az Atyához.

                     ISTEN BÉKÉJÉNEK GAZDAGSÁGA

Ő a mi békességünk. (Ef 2,14)

Aznap éjjel sürgős telefonhívást kaptam. Carrie-t, a szomszédom nővérét
a kórház intenzív osztályára vitték. Az orvosok úgy gondolták, nem éli
túl az éjszakát. Azonnal a kórházba rohantam, és Isten bölcsességét
kértem, hogyan imádkozzam.
Tudtam, hogy Carrie már évek óta beteg. Csodára volt szüksége ahhoz,
hogy meggyógyuljon. Azt is tudtam, hogy keresztyénként kész volt
hazamenni a mennybe. Mivel pontosan nem tudtam, miért imádkozzam,
egyszerűen és röviden Isten békességét kértem.
A Bibliában a békesség az egyik legerőteljesebb szó. Gyakran halljuk
ezt a szót különböző kifejezésekben, mint "csend és békesség", de ezek
a kifejezések csak egy körülhatárolt képet nyújtanak a békességről. A
héber shalom szó, melyet békességként fordítanak, sokkal többet jelent:
tökéletességet, épséget, biztonságot, egészséget, nyugalmat,
elégedettséget és barátságot. Ha rendelkezünk azzal, amit a shalom szó
jelent, akkor mindenünk megvan, amire csak szükségünk van.
Imádságomat meghallgatta az Úr. Carrie most a mennyben van, és Isten
határtalan békességét élvezi.

Imádság: Istenünk, tölts el békességeddel, hogy megoszthassuk azt
barátainkkal és szomszédainkkal. Ámen.

Isten békessége mindent magába foglal, amire csak szükségünk van.
Charles E. Harrel (Oregon, USA)

IMÁDKOZZUNK A KÓRHÁZBAN LÉVŐ BETEGEKÉRT!