Csendes Percek július 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Júl. 25., K, 03:41:02 CEST

                        2006. július 25. kedd

Róm 10,8-14.

8 "Közel van hozzád az ige, a te szádban és a te szívedben", mégpedig a
hit igéje, amelyet mi hirdetünk. 9 Ha tehát száddal Úrnak vallod
Jézust, és szíveddel hiszed, hogy Isten feltámasztotta őt a halálból,
akkor üdvözülsz. 10 Mert szívvel hiszünk, hogy megigazuljunk, és
szájjal teszünk vallást, hogy üdvözüljünk. 11 Az Írás is így szól: "Aki
hisz őbenne, nem szégyenül meg." 12 Nincs különbség zsidó és görög
között, mert mindenkinek ugyanaz az Ura, és ő bőkezű mindenkihez, aki
segítségül hívja; 13 amint meg van írva: "Aki segítségül hívja az Úr
nevét, üdvözül."
14 De hogyan hívják segítségül azt, akiben nem hisznek? Hogyan is
higgyenek abban, akit nem hallottak? Hogyan hallják meg igehirdető
nélkül?

                         HITÜNK TOVÁBBADÁSA

De hogyan hívják segítségül azt, akiben nem hisznek? Hogyan is
higgyenek abban, akit nem hallottak? Hogyan hallják meg igehirdető
nélkül? (Róm 10,14)

Elérkezett az őszi labdarúgó bajnokság ideje, és kedvenc főiskolás
csapatom remek formában volt a kezdéshez. Mindenütt erről a csapatról
beszéltek, még azok is, akik nem fanatikus szurkolók. Egyik ismerősöm,
aki tudta, milyen nagy rajongója vagyok a csapatnak, megkérdezte,
tudnék-e valamelyik következő meccsre jegyet szerezni. A csapatról való
beszélgetés során nyilvánvaló volt a lelkesedésem, és az is, mennyire
szerettem volna új szurkolókat megnyerni.
Amikor később eszembe jutott a beszélgetés, elgondolkodtam, Isten
hogyan akar új embereket hozni a hívők közösségébe. Ha a Jézussal való
kapcsolatomról beszéltem volna, vajon akkor is ugyanolyan lelkesedést
és elszántságot mutattam volna, mint a focicsapatom esetében?
Rájöttem, hogy Isten ugyanolyan lelkesedést és életerőt szeretne tőlem,
amikor a hitemről teszek bizonyságot, mint amikor más, számomra fontos
dologról beszélek. Nekünk, keresztyéneknek szabadon kellene tudnunk
beszélni hitünkről.

Imádság: Drága Istenünk, emlékeztess, hogy a Veled való kapcsolat a
legfontosabb dolog az életünkben. Add, hogy meglássuk a lehetőséget,
amikor másoknak lelkesen beszélhetünk rólad. Ámen.

Mekkora a lelkesedésem Isten ügyéért?
Diane Fletcher (Arkansas, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY MERJÜNK BIZONYSÁGOT TENNI!