Csendes Percek július 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Júl. 12., Sze, 03:41:01 CEST

                       2006. július 12. szerda

Mt 22,34-40.

34 Amikor a farizeusok meghallották, hogy a szadduceusokat elnémította
Jézus, köréje gyűltek. 35 Egyikük pedig, egy törvénytudó, kísérteni
akarta őt, és megkérdezte tőle: 36 "Mester, melyik a nagy parancsolat a
törvényben?" 37 Jézus így válaszolt: "Szeresd az Urat, a te Istenedet
teljes szívedből, teljes lelkedből és teljes elmédből. 38 Ez az első és
a nagy parancsolat. 39 A második hasonló ehhez: Szeresd felebarátodat,
mint magadat. 40 E két parancsolattól függ az egész törvény és a
próféták."

                           A KÖLYÖKKUTYA

Az Úr Lelke azért küldött el, hogy a szabadulást hirdessem a
foglyoknak, és a vakoknak szemük megnyílását. (Lk 4,18)

18 hónapos korától ismertem a kisfiút, aki nagyon a szívemhez nőtt.
Akkor találkoztam vele, amikor nevelőszülőkhöz került. Az orra el volt
törve, és cigarettacsikk okozta égési seb éktelenkedett a lábán,
nagyapja durva bánásmódjának köszönhetően.
Ötéves volt, mikor nevelőszülei megajándékozták egy kölyökkutyával.
Egyszer megkértek, hogy vigyem el a kutyát az állatorvoshoz, és a fiú
is jönni akart. Ahogy távozni készültünk az orvostól, a hátrahagyott
állat fájdalmasat vonított. Aztán még egyet. Sírva kaparászta a
ketrecet, igyekezvén kiszabadulni. A gyermek visszarohant kedvencéhez.
Az, aki mellőzést és erőszakot, haragot és kegyetlenséget tapasztalt
élete első 18 hónapjában, most ott térdelt a ketrec előtt, cirógatta a
kutyus fülét, és azt mondta neki: "Ne félj, itt vagyok, mert
szeretlek".
Újra elgondolkoztam ezen a jeleneten, és arra jutottam, hogy
valahányszor szerető kezet nyújtunk egy szenvedőnek; drogfüggőnek vagy
alkoholistának, szegénynek vagy sérültnek, fogolynak vagy magányosnak,
s azoknak, akiknek szükségük van Isten szeretetére és részvétére, és
őszintén azt mondjuk nekik, hogy: "Ne félj, itt vagyok, mert
szeretlek", akkor Jézus Krisztus szolgálatát és küldetését teljesítjük.

Imádság: Jézusunk, vezess minket, hogy kezeink érintése által is
szeretetedet közvetíthessük embertársaink felé. Ámen.

Kinek kellene mondanunk: Itt vagyok, hogy segítsek neked!
Meri Whitaker (Oklahoma, USA)

IMÁDKOZZUNK A NEVELŐSZÜLŐKÉRT ÉS GYERMEKEIKÉRT!