Csendes Percek július 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Júl. 4., K, 03:41:02 CEST

                         2006. július 4. kedd

2Tim 1,3-5.

3 Hálát adok az Istennek, akinek őseimhez hasonlóan tiszta
lelkiismerettel szolgálok, amikor szüntelenül, éjjel és nappal
megemlékezem rólad könyörgéseimben, 4 és könnyeidre emlékezve látni
kívánlak, hogy öröm töltsön el. 5 Eszembe jutott ugyanis a benned élő
képmutatás nélküli hit, amely először nagyanyádban, Lóiszban és
anyádban, Eunikében lakott, de meg vagyok győződve arról, hogy benned
is megvan.

                         EGY ANYA IMÁDSÁGA

Nagy az ereje az igaz ember buzgó könyörgésének. (Jak 5,16)

Mivel a férjem a hadseregben szolgált, gyakran költöztünk. Így ritkán
adatott meg nekem, hogy idősödő édesanyámmal lehessek. Az évek
előrehaladtával annyira leromlott szellemileg, hogy már a gyermekeit
sem ismerte fel, a nevünkre sem emlékezett.
Aztán úgy adódott, hogy nála tölthettem egy éjszakát. Miután ágyba
fektettem, halk suttogást hallottam a szobában. Amint közelebb
hajoltam, rájöttem, hogy imádkozik értünk, mind a hat gyermekéért és
családjainkért. Születésünk sorrendjében név szerint imádkozott értünk,
kérve Istent, hogy mindannyian ismerjük meg Jézust és legyünk hűségesek
hozzá.
20 évvel ezelőtti megtérésem óta először jöttem rá, hogy a megváltásom,
és az Isten igéje iránti vágyam is közvetlen válasz az ő imádságára.
Arra is ráébredtem, hogy egy imádságnak nem kell hosszúnak és
terjengősnek lennie ahhoz, hogy Istenre hasson és megindítsa őt. Egy
rövid ima, hittel elsuttogva, ugyanannyira hiteles, mint a leghosszabb
és legékesszólóbban megfogalmazott imádság, amit valaha elmondtak.

Imádság: Urunk, kérlek, segíts nekünk, hogy ne aggódjunk azon, miként
imádkozzunk. Köszönjük, hogy tudhatjuk, minden imádságunk örömödre van!
Ámen.

Kinek a nevét kell ma Isten előtt megemlítenem?
Karen Nadeau (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ IMÁDKOZÓ ANYÁKÉRT!