Csendes Percek január 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Jan. 26., Cs, 03:41:00 CET

                      2006. január 26. csütörtök

Préd 3,9-14.

9 Mi haszna van a munkásnak abból, amiért fáradozik? 10 Láttam azokat a
bajokat, amelyeket Isten azért adott az embereknek, hogy bajlódjanak
velük. 11 Szépen megalkotott mindent a maga idejében, az
örökkévalóságot is az emberi értelem elé tárta, de az ember mégsem
tudja felfogni Isten alkotásait elejétől végig, amelyeket megalkotott.
12 Rájöttem, hogy nincs jobb dolog, mint ha örül az ember, és a maga
javára törekszik egész életében. 13 De az is Isten ajándéka, hogy az
ember eszik, iszik, és jól él fáradságos munkájából. 14 Rájöttem, hogy
mindaz, amit Isten tesz, örökké megmarad; nincs ahhoz hozzátenni való,
és nincs belőle elvenni való. Azért rendezte Isten így, hogy féljék őt.

                             EGY ÚJ NAP

Szeret az Úr, azért nincs még végünk, mert nem fogyott el irgalma:
minden reggel megújul. Nagy a te hűséged! (JSir 3,22-23)

Hajlamosak vagyunk arra, hogy minden napot természetesnek vegyünk. A
nap felkelt tegnap reggel, és holnap is fel fog kelni; így működik a
világ. Miért legyünk hálásak valamiért, ami kiszámítható?
A látszat becsaphat minket, hogy azt gondoljuk: egyik nap olyan, mint a
másik. Pedig ma egy új nap van. Minden egyes nap ajándék Istentől.
Egyik nap sem volt korábban, és nem lesz ugyanilyen sem. Számomra ez
mindenekelőtt a remény jele.
A hitből, a reményből és a szeretetből a készletem korlátozott, és
hamar kimerül. Néha úgy fekszem le, hogy fáradt vagyok, energia- és
érzelemhiányos, és csak a feledtető alvást kívánom. Isten az ő
kegyelméből a sötétség és álom óráit a megerősítésemre használja.
Reggel friss tartalékokkal ébredek, készen az új lehetőségekre, új
tapasztalatokra és új találkozásokra. Ki tudja, mit cselekszik majd
Isten ezen a napon?

Imádság: Köszönöm, Istenem ezt az új kegyelmi napot! Köszönöm a mai
napra számomra elkészített áldásodat. Segíts felfedezni napközben
ajándékaidat, szeretetedet és békességedet. Ámen.

Minden nap Isten ajándéka.
Margaret Price (Wiltshire, Anglia)

IMÁDKOZZUNK NYITOTT SZÍVÉRT ISTEN FELÉ!