Csendes Percek január 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Jan. 18., Sze, 03:41:01 CET

                       2006. január 18. szerda

Zsolt 30.

1 Zsoltár, templomszentelési ének. Dávidé.
2 Magasztallak, URam, mert megmentettél. Nem engedted, hogy ellenségeim
örüljenek bajomon.
3 URam, Istenem, hozzád kiáltottam, és meggyógyítottál engem.
4 URam, kihoztál engem a holtak hazájából, életben tartottál, nem
roskadtam a sírba.
5 Zengjetek az ÚRnak, ti hívei, magasztaljátok szent nevét!
6 Mert csak egy pillanatig tart haragja, de egész életen át a kegyelme.
Este szállást vesz a sírás, reggelre itt az ujjongás.
7 Míg jó dolgom volt, azt gondoltam: Nem tántorodom meg soha.
8 URam, kegyelmedből hatalmas hegyre állítottál. De ha elrejtetted
orcádat, én megrettentem.
9 Hozzád kiáltok, URam! Így esedezem az ÚRhoz:
10 Mit használ neked a vérem, ha leszállok a sírgödörbe? Hálát ad-e
neked, aki porrá lett, hirdeti-e hűségedet?
11 Hallgass meg, URam, kegyelmesen, légy segítségemre, URam!
12 Gyászomat örömre fordítottad, leoldoztad gyászruhámat, és örömbe
öltöztettél.
13 Ezért szüntelen zeng neked a szívem, örökké magasztallak, URam,
Istenem!

                            ISTEN HŰSÉGE

Te számon tartod bolyongásomat. Gyűjtsd könnyeimet tömlődbe, legyenek
benne könyvedben! (Zsolt 56,9)

Amikor több mint 18 hónappal ezelőtt meghalt a feleségem, a jövőm
nagyon sötétnek tűnt. Örültem, hogy többé nem kellett elviselnie a rák
pusztítását. A magányosság mégis nagyon sok fájdalmat okozott számomra.
Házasságunk 46 éve már pusztán emlék volt. Amikor megtudtam, hogy magas
a vérnyomásom, és emiatt könnyen kaphatok agyvérzést, nem
tulajdonítottam nagy jelentőséget a dolognak. Vonakodva bár, barátaim
sürgetésére végül is felkerestem egy orvost.
A gyógyszer csökkentette a vérnyomásomat, Isten pedig megmutatta, hogy
az életemnek van értelme. Szeretek másoknak segíteni, és szép képeket
festeni. Még előző munkahelyemen is dolgoztam egy ideig. A hónapokig
tartó gyászomban egy szerető Istent fedeztem fel, aki velem együtt sír,
és felszárítja könnyeimet.
Még mindig hiányzik a feleségem. Az ő elveszítése óriási darabot
szakított ki belőlem. Isten azonban ott volt velem lefekvéskor és a
reggeli ébredéskor. Isten szeretete megmutatkozik a barátaimmal való
kapcsolatomban és a természet szépségében is. Tudom, hogy Isten soha
nem hagy magamra.

Imádság: Köszönjük, Istenünk, szerető kedvességedet, különösen amikor
szeretteinket gyászoljuk. Tudjuk, hogy a te szereteted örökké tart.
Ámen.

Amikor Istent keressük, ő ott van.
Tom Springer (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NEMRÉGIBEN LETTEK ÖZVEGYEK!