Csendes Percek január 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Jan. 14., Szo, 03:41:00 CET

                       2006. január 14. szombat

Préd 4,9-12.

9 Jobban boldogul kettő, mint egy: fáradozásuknak szép eredménye van.
10 Mert ha elesnek, az egyik ember fölemeli a társát. De jaj az
egyedülállónak, mert ha elesik, nem emeli föl senki. 11 Éppígy, ha
ketten fekszenek egymás mellett, megmelegszenek; de aki egyedül van,
hogyan melegedhetne meg? 12 Ha az egyiket megtámadják, ketten állnak
ellent. A hármas fonál nem szakad el egyhamar.

                         VÁRATLAN SEGÍTSÉG

Mint az aranyalma ezüsttányéron, olyan a helyén mondott ige. (Péld 25,
11)

A lábujjam el volt törve, úszott a ház, a gyerekek veszekedtek,
vacsorát kellett főznöm, és a férjem is sokáig dolgozott. El voltam
keseredve. Egyszer csak csörgött a telefon. Pam barátnőm keresett, hogy
néhányan a gyülekezetből kávézni hívjanak. Azt mondta: "Rád gondoltunk,
és szeretnénk, ha eljönnél. Mindig is hivatalos vagy, csak
elfelejtettünk szólni neked."
Jót nevettünk ezen. Velem is előfordult már ilyen. Ahogyan
beszélgettünk és nevetgéltünk, elmúlt a rosszkedvem. Még mindig fájt az
ujjam, és még mindig kellett vacsorát főznöm, de már nem éreztem magam
olyan reménytelennek.
Talán ezért boldogul jobban kettő, mint egy. (Préd 4,9) Néha az Úr egy
imát, egy kedves szót, egy látogatást, egy segítő kezet, vagy egy
telefonhívást használ fel arra, hogy egymást felemeljük.
Nem tudtam elmenni a barátaimmal. Felajánlották, hogy eljönnek értem,
megköszönten, de rábeszéltem őket, hogy menjenek el nélkülem. Elég
volt, hogy tudtam, valaki törődött velem, és megnyugodtam, hogy nem
vagyok egyedül. Erre a segítségre volt szükségem, és ezt adta nekem az
Úr.

Imádság: Köszönjük, Istenünk, hogy te mindig velünk vagy, és hogy
embereket küldesz, akik emlékeztetnek minket a te jelenlétedre, és
arra, hogy törődsz velünk. Ámen.

Kinek van szüksége a barátságomra és segítségemre?
Phyllis M. Lee (Michigan, USA)

IMÁDKOZZUNK A TÚLTERHELT SZÜLŐKÉRT!