Csendes Percek január 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Jan. 11., Sze, 03:41:02 CET

                       2006. január 11. szerda

Mt 5,43-48.

Jézus mondja: 43 "Hallottátok, hogy megmondatott: Szeresd
felebarátodat, és gyűlöld ellenségedet. 44 Én pedig azt mondom nektek:
Szeressétek ellenségeiteket, és imádkozzatok azokért, akik üldöznek
titeket, 45 hogy legyetek mennyei Atyátoknak fiai, aki felhozza napját
gonoszokra és jókra, és esőt ad igazaknak és hamisaknak. 46 Mert ha
azokat szeretitek, akik titeket szeretnek, mi a jutalmatok? Nem
ugyanezt teszik-e a vámszedők is? 47 És ha csak atyátokfiait
köszöntitek, mennyivel tesztek többet másoknál? Nem ugyanezt teszik-e a
pogányok is? 48 Ti azért legyetek tökéletesek, mint ahogy mennyei
Atyátok tökéletes."

                            MARTHA IMÁJA

A higgadt válasz elhárítja az indulatot. (Péld 15,1)

A főnöknőm napról napra utálatosabb lett. Esténként sokszor sírva
jöttem el az irodából. Egyik este megkértem az imaközösségemet,
imádkozzunk közösen azért, hogy Isten tegye kedvessé a főnökömet.
Martha válasza nagyon meglepett: "Én nem tudok ezért imádkozni. Azt
fogom kérni Istentől, hogy tudd őt olyannak szeretni, amilyen."
Először meg akartam győzni, hogy nem érti, mennyire gonosz a főnököm,
de mégis beleegyeztem, hogy imádkozzon úgy, ahogyan mondta. Habár
másnap is félve mentem dolgozni, könnyebb volt a szívem, mint azelőtt
sok hónapon át.
Isten válaszolt az imáinkra, és az ő kegyelméből megtanultam szeretni a
főnökömet. Sohasem lettünk jó barátok, de mivel kedvesebb és
barátságosabb lettem vele, ő is elmesélte nekem néhány személyes
problémáját. Hónapokkal később, amikor áthelyezték, sokan
fellélegeztek, de én szomorú voltam. Hihetetlen dolog történt! Isten
segített, hogy szeressem azt, akit nem találtam szeretetre méltónak.
Mindig hálás leszek Marthanak, hogy megtanította: Isten először bennem
végzi el a változást, és az én példámat látva változhatnak mások.

Imádság: Istenünk, taníts meg ma is, hogyan szeressük az ellenszenves
embereket; úgy, ahogyan te szereted őket. Ámen.

Kiért kell elmondanom Martha imáját?
Gerri Grimsley (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK NEHÉZ TERMÉSZETŰ FŐNÖKÜK VAN!