Csendes Percek január 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Jan. 9., H, 03:41:00 CET

                        2006. január 9. hétfő

Róm 7,15-8,2.

15 Hiszen amit teszek, azt nem is értem, mert nem azt cselekszem, amit
akarok, hanem azt teszem, amit gyűlölök. 16 Ha pedig azt cselekszem,
amit nem akarok, akkor elismerem a törvényről, hogy jó. 17 Akkor pedig
már nem is én teszem azt, hanem a bennem lakó bűn. 18 Mert tudom, hogy
énbennem, vagyis a testemben nem lakik jó, minthogy arra, hogy akarjam
a jót, van lehetőségem, de arra, hogy megtegyem, nincs. 19 Hiszen nem
azt teszem, amit akarok: a jót, hanem azt cselekszem, amit nem akarok:
a rosszat. 20 Ha pedig azt teszem, amit nem akarok, akkor már nem én
teszem, hanem a bennem lakó bűn. 21 Azt a törvényt találom tehát
magamban, hogy - miközben a jót akarom tenni - csak a rosszat tudom
cselekedni. 22 Mert gyönyörködöm az Isten törvényében a belső ember
szerint, 23 de tagjaimban egy másik törvényt látok, amely harcol az
értelmem törvénye ellen, és foglyul ejt a bűn tagjaimban lévő
törvényével. 24 Én nyomorult ember! Ki szabadít meg ebből a halálra
ítélt testből? 25 Hála az Istennek, a mi Urunk Jézus Krisztus! Én magam
tehát értelmemmel az Isten törvényének szolgálok ugyan, testemmel
azonban a bűn törvényének.
1 Nincs tehát most már semmiféle kárhoztató ítélet azok ellen, akik a
Krisztus Jézusban vannak, 2 mivel az élet Lelkének törvénye
megszabadított téged Krisztus Jézusban a bűn és a halál törvényétől.

                        FOLYAMATBAN LÉVŐ MUNKA

(Pál írja) Meg vagyok győződve arról, hogy aki elkezdte bennetek a jó
munkát, elvégzi a Krisztus Jézus napjára. (Fil 1,6)

Egy pszichológust hallgattam egyszer, aki szülők egy csoportjával
beszélgetett. Ezek a szülők tizenéves gyerekeik viselkedése miatt
aggódtak. A szakember így magyarázta a helyzetet: "Kamasz gyerekeitek a
felnőttséget gyakorolják, csakhogy még nem elég jók ebben."
Megragadtak bennem ezek a szavak. Nemcsak fiammal lettem kissé
türelmesebb, hanem saját hívő életemre is vonatkoztattam, ahogyan
Krisztusban felnőtté válok. Gyakorlom magam a keresztyénségben, de
sokszor nem elég jól csinálom. Szerencsére Isten sokkal türelmesebb
velem, mint amilyen szülő én valaha is voltam.
Ha elbukom, kérem szeretteimet, hogy legyenek türelmesek velem. Ahogy
idővel a tinédzserek is felelős felnőttekké nőnek, remélem, hogy Isten
segítségével én is érettebb keresztyénné válhatok.

Imádság: Drága Uram, bocsásd meg, ha nem az elvárásaidnak megfelelően
viselkedek. Segíts, hogy olyan személyiséggé válhassak, amilyennek te
látni akarsz. Ámen.

Légy türelmes magaddal és másokkal, mindannyian a formálódás
folyamatában vagyunk.
Doris L. Mueller (Missouri, USA)

IMÁDKOZZUNK OLYAN SZÜLŐKÉRT, AKIKNEK TINÉDZSER GYERMEKEIK VANNAK!
_____________________________

Apróhirdetés:

A Harmat Kiadói Alapítvány (non-profit szervezet)11 gépből álló
hálózatának felügyeletéremegbízható és megfizethető rendszergazdát
keres.

A következő feladatok ellátását várjuk el:
- Rendszer és hálózat optimalizálás
- Mentési rendszer kialakítása
- Vírus- és behatolásvédelmi rendszer fejlesztése
- Távmenedzsment
- Telefonos segítségnyújtás
- Szükség esetén helyszíni hibaelhárítás

Ezenkívül konzultációt és tanácsadást a következőkben:
- Szoftverek optimalizálása, különös tekintettel a lehetséges nyílt
forrású szoftverek bevezetésére
- Csoportmunka megoldás alkalmazhatósága
- Informatikai eszközök beszerzése

További információt kérhet a bepeter at harmat.hu címen vagy a 466-9896
telefonszámon Bernhardt Pétertől.

Harmat Kiadó