Csendes Percek január 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2006. Jan. 3., K, 03:41:00 CET

                         2006. január 3. kedd

Jak 1,2-4.12.

2 Teljes örömnek tartsátok, testvéreim, amikor különféle kísértésekbe
estek, 3 tudván hogy hitetek próbája állhatatosságot eredményez. 4 Az
állhatatosság pedig tegye tökéletessé a cselekedetet, hogy tökéletesek
és hibátlanok legyetek, minden fogyatkozás nélkül.
12 Boldog ember az, aki a kísértés idején kitart, mert miután kiállta a
próbát, elnyeri az élet koronáját, amelyet az Úr megígért az őt
szeretőknek.

                            VIGASZTALÁS

Ez a vigasztalásom nyomorúságomban, mert beszéded megelevenít engem.
(Zsolt 119,50)

A férjem öntudatlanul feküdt, és rá volt kötve egy sípoló monitorra. A
kórházi ágya körül csak huzalok és csövek kusza sokaságát láttam.
Emlékszem még, hogyan szisszent fel a matrac a súlyom alatt, amikor
férjem lábánál erőtlenül az ágyára rogytam. Arra is, hogy a nyári
napsütés ellen virágos függönyök védték a kórtermet. De leginkább egy
asszonyra emlékszem, aki a saját férje mellől odajött hozzám, és
vigasztalni kezdett. Idegenek voltunk, mégis együttérzően átkarolt, és
így biztatott: "Itt vagyok. Bármiben segítek." Gyengéd, dédelgető
jelenléte végtelenül jólesett. Mintha maga a Jóisten állt volna mellém,
hogy törődjön velem.
A következő napokban arra tanítgatott, hogyan tudnám a férjem kényelmét
jobban biztosítani. Megmutatta, merre vannak a takarók, a tiszta
pizsamák, lepedők, és hol találhatók virágvázák és egyéb használati
eszközök. Erős támaszt jelentett a legnehezebb napokban. Amikor férjét
haza engedték, elhatároztam, hogy követem a példáját. Rajtam a sor,
hogy vigasztaljam és támogassam a többi rászoruló feleséget.
Az ismeretlen asszony vigasztalása egybecseng az Úr Jézus Krisztusban
megígért szeretettel.

Imádság: Drága Istenünk, kérünk, hogy a nehéz időkben erősíts bennünket
igéddel, és segíts nekünk, hogy a tőled kapott erőt megoszthassuk
másokkal. Ámen.

Isten keze és karja lehetünk a szenvedők számára.
Pauline Pullan (Észak-Yorkshire, Anglia)

IMÁDKOZZUNK A KÓRHÁZAKBAN VIRRASZTÓ HITVESEKÉRT!